Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Arrangement Laden Met Win Xp
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Jeroenymus
Onlangs heb ik Windows XP geinstalleerd op mijn pc.
Nadat ik weer VideodeLuxe had geinstalleerd + beschikbare patches heb ik problemen met het laden van arrangementen. Het importeren van media bestanden lukt nog wel. Maar als ik later weer met een project verder wil gaan kan ik dus geen arrangement meer in laden. Het lijkt net of de pc niets meer doet en na 5 minuten zet ik het programma maar uit via de task manager.

Ik heb een nieuwe pc met 3GHz en 512 RAM. Hier kan het dus niet aan liggen. Op m'n oude pc met WIN98SE had ik hier overigens geen last van!

Wie kan mij helpen?

Groeten

Jeroen
FransS
Beste Jeroen ,

Laatst heb ik ook zo'n probleem verholpen bij een kennis met het zelfde ,
voor dat we er achter waren was het 2 uur in de nacht want je kunt natuurlijk niet hebben dat dit het niet doet.
Wat was het geval en de spelbreker ,Windoows MOVIE MAKER gooit roet in het eten die intregeerd namelijk de boel en werkt een ander programma tegen nadat we deze hadden verwijderd gingalles van zelf ,nu wil dat niet zeggen dat dit bij jouw het gaat doen maar wij hadden er baat bij .

Suc6 Frans S rolleyes.gif wacko.gif
Jeroenymus
Bedankt, ik even die movie maker eraf gooien. Ik geef wel ff een reply wanneer hij het weer doet!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.