Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dual Monitor/tv Gebruik
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
juralaan
Nu ik meer en meer van VdL begrijp ga je ook meer en meer van de features gebruik maken.

Ik heb nu een tweede monitor/tv aangesloten op mijn pc en VdL ondersteund dat mooi. Echter niet helemaal nog mijn wens smile.gif

Als ik nu de tweede monitor in VdL aanzet kan ik het videobeeld daarop kwijt en evetueel ook de bediening van het beeld.

Echter wat ik graag zou willen is dat ik de tweede monitor alleen gebruik voor de uitvoer van het beeld en dan full-screen.

Nu verdwijnt het videobeeld van mijn "hoofd" scherm en moet je iedere keer van het ene beeld naar het andere beeld kijken danwel de settings omzetten.

Heeft iemand een idee of dit uberhaput kan. Op de forums (ook de anders taligen) kom ik maar weinig mensen tegen die dit gebruiken. Terwijll dit in mijn ogen een zeer mooie optie is van VdL hoef ik niet iedere keer een dvd te branden om het resultaat vol te kunnen bekijken.

Wie weet raad dan wel kan het op de wishlist (mocht het nog niet kunnen)

Mark
FransS
Juralaan ,heb je de monitor via je uitgang van je vga-kaart als dat zo is dan moet je in je instelligen iets andere instellingen gebruiken ,als je NIVIDIA compitable kaart hebt dan kan dat ..

Suc6 Frans S rolleyes.gif blink.gif
juralaan
Dank Frans voor de snelle reactie..

Ja ik heb een nVidia kaart een FX5600 met dual monitor en tv support. Echter als ik het via de nVidia driver probeer te regelen dan zegt VdL dat ik geen tweede monitor heb.

Hoe kan ik dat via de nVidia driver regelen dan??

Mark
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.