jazzer
17.12.2003 20:43:29
Als ik de handleiding lees krijg ik de indruk dat je alle videobestanden op jouw computer, die je door te navigeren in de mediapool kunt bereiken en selecteren, kunt bekijken in het videovenster door - na eerst de knop "Expl" (example=voorbeeld) gedrukt te hebben - gewoon op de "Play"-knop te drukken. Dat functioneert bij mij blijkbaar niet : het schermpje blijft zwart tot ik op de "Stop"-knop druk ... waarna gewoon het eerste frame van de clip wordt getoond.
De voorbeeldfunctie werkt wel met de magix-overgangen, geluiden en speciale effecten. Kent iemand een oplossing (zonder de clip naar de arranger te verplaatsen) voor deze hoogst nuttige functie ?
t.principaal
17.12.2003 23:35:10
Jazzer,
Ik weet het niet hoor maar bij mij begint het afspelen op het moment dat ikhet bestand (de clip) aanklik in de "Takes" directory.
Greetings, Tom
jazzer
18.12.2003 19:47:14
De voorbeeldfunctie zou volgens de handleiding (o.a. p 143, 168) moeten werken met ieder geselecteerd (en vanzelfsprekend ondersteund) videobestand.
Praktisch bekeken is het een van de nuttigste functies, speciaal om snel het op de PC beschikbare videomateriaal te bekijken - en eventueel efficiënt op lengte te knippen (zie p 152) - alvorens het (indien voor het project geschikt bevonden) in de tijdlijn/storyboard te plaatsen. Pas na dat knippen (evt. door de automatische sceneherkenning) worden er "takes" gemaakt en beschikbaar gesteld in de map Takes van de Media Pool.
't Principaal, werkt de voorbeeldfunctie bij u op die manier ... of alleen maar met die "takes" ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.