Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Deluxe 2.0 & 2004
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Arnaud
Beste Video de Luxe gebruikers die ge-upgrade hebben van 2.0 naar 2004,

Ik heb in de zomer van dit jaar bij mijn nieuwe Sony recorder een pakket vdl 2.0 gekocht,
eventjes gebruikt en besloten dat de kerstvakantie een mooi moment zou zijn om de verzamelde
volgeschoten bandjes kindergeluk te editen en te branden.
Heb me keurig geregistreerd en kreeg dus ook de mails met de aankondiging dat 2004 eraan stond te komen, en dat al binnen een maand na aankoop.

Als beginner zag ik nog niet direct het nut van de onderstaande features,
en dus is mijn vraag, loont het op dit moment de moeite om een upgrade te doen,
of is de 2.0 (gepatchte 2.06 versie) stabiel en bruikbaar genoeg?

Wat zijn voor jullie redenen geweest om naar vdl 2004 over te stappen,
ondanks de software problemen die hier besproken worden?

Multimedia DVD-menu's met achtergrondvideo's en geluid
Automatisch films splitsen over meerdere CD's
Geoptimaliseerde weergave op TV's
Ondersteuning DivX™
Brand projecten die later kunnen worden herbewerkt (herbewerkingsmodus)
Trucagefilms maken; nieuwe effecten en overgangen
PLUS! MAGIX Print Center, MAGIX Media Manager gold, extra CD en nog veel meer.

Benieuwd,
~ Arnaud
FransS
Wel Arnaud,een echte upgrade is het niet want ik heb me eens laten vertellen door iemand van Magix dat een geherprogrameerd prog. beter is dan een upgrade.En zo duur zijn de Programma's niet.
Maar dat was niet je vraag,Ik ben een verwoed V.d.L. gebruiker en ik weet er een beetje van ,maar ik heb het aangeschaft omdat ik dacht dat het beter was dan de eerdere versie en dat heb ik nog niet kunnen ontdekken wel heb je meer voor je geld dat is waar,ik raad je dan ook aan eerst eens om te leren gaan met de versie die je hebt en dan er over na te denken er zitten in 2004 Plus wel een paar aardige dingen in dat ik zeg dat is wel aardig, ik noem er dan een dat het aangeeft welke take je gebruikt in je film er komt dan een rood vakje in dat vind ik wel prettig ,maar ik heb ook een probleem wat ik er in geen mogelijk uit krijg dat is het aan pasen van overgangen die automatich moeten aanpassen tussen twee take's voorheen met de 1.0 en 2.06 ging dat wel automatich maar met 2004 Puls heb ik het nog niet voor elkaar ergens in deze file's kun je er iets over lezen ,ik ben nog wel met een film bezich en daarna schoon ik de Comp. weer helemaal op en kijk dan nog eens wat het prog. doet ,ik wil niet zeggen dat het slecht is maar als de as breekt valt de kar en hoop dat je me begrijpt wat ik hier mee bedoel te zeggen .

Gegroet Frans S. unsure.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.