Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Inserts Mogelijk ?
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jazzer
Hallo iedereen,
in het C'T-tijdschrift van december 03 worden verschillende montagepaketten met elkaar vergeleken. Daarbij valt Video deLuxe positief op. Toch wordt in de samenvattende tabel met de eigenschappen van de verschillende programma's bij Video deLuxe aangegeven dat "insert-montage" (ofwel beeldmateriaal invoegen in een langere clip zonder de soundtrack van die clip te veranderen - de oorspronkelijke klank van de lange clip blijft dus gewoon doorlopen) niet mogelijk is. Zou dat kunnen ? 't Lijkt me onwaarschijnlijk voor een krachtig programma als Video deLuxe, doch niet uitgesloten. Kan iemand hierover meer vertellen, of gewoon een bevestiging/ontkenning posten ? Tia.
juralaan
Ik gebruik dit gewoon. Zodra een klik op een hogere track ligt gaat dit zonder problemen. Ik heb een basis spoor van een concert regsitratie en "schiet" op bepaalde plaatsen andere beelden in het basis spoor.

Ik ben na het lezen van de TC test de demo van VdL gedownload en heb het net aangeschaft. In vergelijking met Pinnacle 8 is het een enorme verbetering. Ik heb de 2004 plus waarbij je ook een goed geluidseditor hebt.

Ik heb tot nu toe super positief over het programma. smile.gif
t.principaal
juralaan,

Dat klopt dit is de simpelste manier om het voor elkaar te krijgen. Je kan dan echter geen overgangen maken.

In het kort kan je dan beter:
- In storyboard modus (met meerder tracks onder elkaar)
- Video en audio van een scene aanklikken en van elkaar loskoppelen (=degroeperen)
- Video scene aanklikken
- Knip punt 1 opzoeken en knippen en daarna 2.
>> Dan heb je een scene in drie stukkrn.
- Middelste te verwijderen stuk aanklikken en op delete drukken
- Nieuw stuk beelmateriaal er tussen of er onder zetten
- Overgangen er tussen plaatsen
- klaar

Greetings, Tom
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.