Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opnieuw Installeren Video De Luxe 1
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
dwbrand
Ik was genoodzaakt om Video de Luxe 1.06 opnieuw te installeren. Alles leek normaal te verlopen, maar bij het starten van het programma verscheen de foutmelding "Plaats MAGIX de Video deLuxe installatie-cd-rom en start het programma opnieuw!". Ook nadat ik dit gedaan had kwam dezelfde foutmelding. Wat is verkeerd gegaan?

groet, Daan
FransS
Kopietje ?of krassen op de CD dirX ,het kan van alles zijn comp. opnieuw geinstaleerd? ohmy.gif

Frans S unsure.gif rolleyes.gif
PeeWee
Hallo Daan,

Dit probleem komt schijnbaar vaker voor.
Ik heb dit zelf ook al eens gehad met foto op cd en dvd.

Deinstalleer de Magix software en haal dan in het register alles betreffende het programma van Magix dat dit probleem veroorzaakt weg.
Installeer het programma, na de computer opnieuw te hebben opgestart, weer opnieuw en het probleem zal verdwenen moeten zijn.

Als je geen ervaring hebt met het zoeken en verwijderen in de regedit, laat je dan even bijstaan door iemand die dit vaker heeft gedaan, ander heb je kans dat je meer, of zelfs je gehele computer opnieuw moet installeren.

Succes ermee.

Groetjes,

Peter smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.