Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video De Lux 2004 Plus
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
FransS
Hallo luitjes .

Ik zit met een probleem wat ik nog nooit gehad heb en welligt zijn er onder jullie gebruikers van V.d.L 2004 Plus het zelfde probleem.

Jaren ben ik een verwoed gebruiker van V.d.Lux 1.0 / 2.0 en nu V.d.Lux 2004 Plus.
Het volgende doet zig voor als ik een overgang tussen twee filmdelen plaats dan past dit niet meer aan aan lengte terwijl dit in de vorige wel het geval was ,er is in de computer niet verandert alleen DRX 9.0, heb het programma enige malen opnieuw geintsaleerd maar het probleem blijft ,terwijl als ik een eerdere versie instaleer het niet het geval is.
Mijn Comp config is : Pen.4 - 1.8 Mhz 512Mb interngeh. VGA Geforce 7100 64Mb
C: 10 Gig D: 30 Gig E: deze word gebruikt alleen voor video 80 Gig
verder heb ik alle update die er maat te vinden zijn geinstalleerd ik zit met deze comp. niet op het internet
Weet iemand wat dit kan zijn ? blink.gif
FransS
Weet niemand hier nu een verklaring voor wat ik ook doe de overgangen passen zich nog steeds niet aan ook het geluid wat normaal zich aanpaste blijft op de zelfde sterkte.
Heb inmiddels een DVD gebrand dat ging probleemloos .

Mike weet jij hier een oplossing voor, van de helpdesk zijden ze dat ik er hier wel uit zou komen omdat er hier wel van die hobbyisten zitten die dat kunnen weten .
wink.gif wacko.gif
Mike
Sorry Frans, ik heb echt geen idee blink.gif

Maar misschien kun je nog eens proberen stap voor stap uit te leggen hoe je te werk gaat of misschien zelfs wel een screendump posten om je probleem iets duidelijker te maken.

(met printscreen kun je een screendump maken. Ga vervolgens naar een grafische applicatie en kies voor 'plakken'. Snij s.v.p. alleen het gedeelte uit wat belangrijk is en post het als bijlage op dit forum)
FransS
Wel Mike zoals ik al schreef dat ik geen problemen had met de vorige versie's.
Het volgende gebeurd als ik een overgang in breng tusen twee fragmenten normaal paste zich dit aan in lengte die de overgangen waren in gesteld bijvoorbeeld 2 sec. nu moet ik de overgang zelf op 2 sec. slepen maar het geluid wat normaal ook eenfader geeft blijft zoals het is.

Ik werk met een Pen 4 Win 2000 servicepack 4 / 513 Mb intrngh. / 3 partitie's
C: 20 Gig system. / D: 30 Gig. Fotomateriaal/diverse / E: 80 Gig. alleen Video. waar ook V.d.Lux op is geinstalleerd.
verder zit op C: Foto Impact 6.0 en office XP , geen andere storende prg.
Deze Computer is alleen voor video.
Op het moment dat ik dit schrijf kan ik geen screendump maken omdat ik met een test op de Computer bezig ben en dit liep al toen ik dit las dus dit hou je van me tegoed.Ik heb namelijk 3 Computers waarvan 1 met V.d.Lux 2.0/2.06 en degenen waar dit probleem op voor komt. rolleyes.gif
Ik hoop dat je met deze uiteenzetting wat aan hebt.
FransS
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.