Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Exporteren Van Pc
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
tammy
Wie kan mij helpen?
In welk formaat neemt men van een video camera SONY Digitaal 8 films op de PC?
Is dit het grootste of een ander formaat.
Als ik de film terugkijk op een groter formaat scherm (AVI) dan zie soms "vlekken" erin. (erg hinderlijk)
En hoe kan ik een bewerkte videofilm exporteren naar mijn S-VHS videorecorder merk JVC.
Ik heb een videokaart van WINFAST met een IN en OUT.
Het enige wat ik kan ontdekken in Magix Video 2004 is exporteren naar een DVD.
In welke 'codec" moet men opnemen?
Grt. Henk.
plemmens
Een digitale camera bewaart je opnames in een DV AVI formaat op band.
Als je die via firewire naar je harde schijf brengt dan doe je in feite niets anders dan een bit voor bit copie maken van wat op je band staat. Dit is een verliesloos proces. Je neemt dus niet op met een bepaalde codec. Het is je camera die opgenomen heeft met de DV AVI codec. Wat dat grootste formaat betreft: PAL DVD AVI is per definitie als ik me niet vergis 720x576. Dat is dus het formaat wat je pc in gaat.
Over dat exporteren naar SVHS kan ik niet zo direct wat zeggen. Ik gebruik die mogelijkheid nooit.
Naast het branden op DVD, exporteer ik altijd mijn bewerkte film terug naar mijn digitale camera (dv avi). Dat digitale bandje is mijn master tape waarvan ik dan door vebinding van dv camera en VHS recorder zoveel copies maak als ik nodig heb.
FransS
Zijn de vlekken die je ziet zijn dat vierkantjes of zien ze er anders uit .
En wat voor DV capture je is dat DVD of digitel 8 en waarom zo groot afspelen je kunt eerst beter je film bewerken en dan terug naar band en dan pas kijken of het allemaal goed gegaan is

Suc6 FransS
FransS
Henk ik ben weer te vlug gweest met lezen .
Maar is het niet zo dat je digitalblokjes door het beeld ziet komen want dat ligt aan de opname van je camera .
Wat betreft je VGA kaart met tv in/uit heb ik geen kaas van gegeten maar waarom koop je niet een goedkope fireware die kosten tegewoordig bijna niets meer en je beelden die je binnehaald zijn van digitale kwalieteit.

Frans S. rolleyes.gif
The-Bat
de beelden die ik binnenhaal via mijn camcorder zijn goed.
Nadat ik de film bewerkt en gebrand heb op cd krijg ik ook die vlekken.
Kwaliteit = -5
Ik probeer nog steeds te ontdekken waaraan dat ligt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.