engeb00
12.11.2003 19:42:14
Wie helpt mij?
Bij het afspelen van het audio-bestand komen haperingen voor zodra de tijdstreep (of hoe noem je zoiets) het volgende plaatje met effect bereikt daarna gaat het weer goed. Een enkele keer gaat het een aantal keren goed maar daarna niet weer. Omdat ik dacht dat bij het maken van een dvd het project toch wordt doorgerekend en het dan misschien goed gaat heb ik dat gedaan. Helaas bij het berekenen, dirict in het begin, geeft hij een foutmelding en moet ik weer opnieuw beginnen.
Wie helpt?
Bij voorbaat hartelijk dank,
Ben
t.principaal
13.11.2003 08:24:56
Ben,
De haperingen tijdens de preview zijn normaal en afhankelijk van de snelheid van je systeem. Je kan dit verbeteren door de grootte van je preview scherm niet te hoog te zetten.
Tenslotte heb je een foutmelding. Het is dan handig deze hier ook te vermelden. Ik adviseer je wel eerst te kijken of er in de download sectie van Magix nieuwe patches staan en deze zo nodig te downloaden.
http://support.magix.net/magix/php/index.php?&lang=nlAltijd handige gegevens om te vermelden zijn:
Systeem processor snelheid
RAM
Harddisk
Windows versie met eventuele service packs
Video deLuxe versie en release (Via Help >> Info)
Greetings, Tom
engeb00
13.11.2003 17:35:29
Hallo Tom,
Fijn van jou een reactie te ontvangen.
Mijn systeem is:
Windows XP
AMD processor 2700+
Videokaarty NVIDIA G-force 5600 met 128 MB DDR RAM
verder 512 MB geheugen.
Het foutrapport wat door Video deLuxe 2004 wordt gemaakt kan ik niet te pakken krijgen het is een tmp bestand wat ik niet kan lezen. Als ik het foutmeldingsscherm sluit wordt het programma ook afgesloten. Al met al veel gedonder om eens iets op DVD te krijgen.
Na Studio 8 voor dit programma gekozen maar lijkt niet veel beter.
Als je nog iets weet houd ik me van harte aanbevolen
Met vr. groeten
Ben
t.principaal
13.11.2003 23:33:37
Ben,
Maar eh. wat zegt die foutmelding dan? Maak er desnoods een plaatje van met een of ander capture programmatje en zet dat hier neer via de img knop.
En, heel belangrijk, heb je de laatste patch geïnstalleerd?
Greetings, Tom
engeb00
15.11.2003 19:22:53
Hallo Tom,
Bedankt voor je tips. Ik heb een patch opgehaald bij Magix en geinstalleerd. Het programma werkt nu wel goed!! Geweldig bedankt!!
Het gaf waarschijnlijk een conflicht met Pinnacle Instant CD/DVD want dat werkt nu niet meer. Ben benieuwd wat er gebeurt als ik het opnieuw installeer. Werkt Video de Luxe dan niet meer goed. Dan patch maar weer?
Groeten
Ben
t.principaal
16.11.2003 12:02:16
Ben,
Geen idee. Ik zou zeggen zorg voor een back up en probeer het. Misschien zijn er trouwens ook nog Pinnacle patches.
Greetings, Tom
Ben,
Branden gaat bij mij nu ook goed maar inderdaad ook ten kosten van Pinaccle Instant en Power DVD. Switchen tussen oude en nieuwe stuurprogramma's met MAGIX Burn profiler werkt niet. Bij ophalen van oude stuurprogramma's worden beide programma's niet herkend.
Ben benieuwd of je eruit komt! of misschien heeft iemand nog goede suggesties, of een voorstel voor een alternatief brandprogramma?
Groet, Johan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.