Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Film Op Svcd Branden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
ricjon
: sad.gif Onlangs VDL 2004 aangeschaft. Gebruikte voorheen Pinaccle. Ik ben bijna
geneigd om hier weer mee te gaan werken. Werkte altijd feilloos. Maar ja, je wilt
wel weer eens iets anders.
Het monteren met VDL verloopt allemaal soepeltjes, perfect !
Maar het eindresultaat (beeld videomonitor) ziet er niet uit. Blokkerig, vreemde vlakken, etc. Kortom, geen tadeloos strak beeld wat je zou verwachten.
Bij svcd branden krijg ik de tekst "De grootte van de video-monitor wordt beperkt door schermresolutie ! Aanpassen van maximale grootte ?"
Scherm-resolutie staat ingesteld op 720 x 480 x 32 bits (hoger is niet mogelijk).
Tevens in de film digitale foto's toegevoegd. Zijn erg blokkerig, kortom ziet er
ook niet uit. (bij Pinaccle altijd probleemloos digitale foto's bijvoegen)
Wie weet de oplossing ?

Richard
The-Bat
Hoi,

ik moet zeggen dat ik met hetzelfde probleem te kampen heb.
Alles gaat vlekkeloos maar het eindresultaat trekt nergens op , de filmpjes zijn blokkerig en vaag.
Daar ik nieuw ben in het bewerken van films weet ik spijtig genoeg geen oplossing.

Groeten The Bat
Mike
Natuurlijk hebben jullie de FAQ's al doorgenomen? Ook een zoekaktie op dit forum kan je trouwens de nodige tips geven.

Dit gaat over Video deLuxe, en wordt dus ook naar dit forum verplaatst.
The-Bat
Ik heb inderdaad de FAQ gelezen.
Bij mij gaat het echter niet over foto's maar over de filmpjes die niet goed zijn.
Op de pc zijn ze perfect maar eens ze gecodeerd zijn zijn ze vaag.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.