Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hellup! (exporteren)
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Tigger
Ik heb een DV camera en heb met Magix Video Deluxe Vivanco Edition en Magix Music Maker 7 een videofilmpje gemonteerd. Nu wil ik de film weer terugzetten op een videobandje in mijn camera, maar het lukt mij niet te exporteren. Ik heb verschillende soorten exportformaten en framrates en coderingen geprobeerd maar dan mixt mijn computer het bestand steeds te langzaam af of met een slechte kwaliteit. Ook zegt mijn computer dat ik geen bestand kan opslaan in mijn camera.

Ik heb het idee dat ik misschien het verkeerde programma heb, want er staat niet echt duidelijk iets over exporteren naar een tape in de handleiding.

Hoe werkt dit? sad.gif unsure.gif
t.principaal
Tigger,

Dit is niet moeilijk. Menu >> Bestand >> Film Exporeteren >> Video als DV-avi en vervolgens door de vraag en antwoord dialoogjes gaan.

Overigens kan je ook gewoon op Alt+B drukken.

Greetings, Tom
Tigger
mellow.gif Ik heb het geprobeerd, Tom, maar het lukt niet. Dat wil zeggen, eerst vraagt mijn computer me waar ik het filmpje op wil slaan. Als ik mijn camcorder aangeef zegt mijn computer dat dat geen geschikte locatie is. Als ik een map op mijn computer aangeef, begint hij wel met afmixen, maar dat gaat heel erg langzaam, in slowmotion. Volgens mij is dit niet goed. Of wel? unsure.gif
Tigger
Ik heb het nog eens geprobeerd en nu doet ie het wel! HOERA!

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Heel erg bedankt, Tom! cool.gif
t.principaal
Tigger,

Ja dat klopt. VdL moet eerst je film renderen. Dat doen ze naar een bestand. Na het renderen wordt de feitelijke export pas gestart. Dat is voor mij in weze zo logisch dat ik dat niet genoemd heb.

Dat is gewoon mijn persoonlijke beroepsdeformatie.... cool.gif

Greetings, Tom
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.