Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mpg File Te Lang Voor Editor?
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Ome Roel
Met Video de Luxe 2004 plus kan ik maar ca. 30 minuten van een 2 uur lange .mpg file in de tijdlijn zetten. De file is afkomstig van een All-in-wonderkaart en is ca. 6 Gb groot. Dat los ik nu op door een ergerlijk lange omzetting van de file van .mpg(2) naar 1 Gb grote clips in .avi (Microsoft codec) met VirtualDub.
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en weet er een betere oplossing voor? Als dit meer voorkomt kan er wellicht een patch voor worden aangevraagd.
JoopDeJong
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem bij Films op CD & DVD en fot's op CD&DVD.
Ik heb nog geen oplossing gezien in de diverse forums.
Ome Roel
Zag nu pas dat dit verschijnsel al eerder was gerapporteerd:
http://support.magix.net/boards/magix/inde...?showtopic=7016
Beste Mike, is hier wat aan te doen behalve dan om beneden de 4 Gb grens te blijven met imports?
Mike
Bij mij is nog geen oplossing bekend, het is wel doorgegeven aan de ontwikkelaars van de software. Ik weet nou niet of het hier om een bug of om een onbuigbare Windows-limiet o.i.d. gaat sad.gif
t.principaal
Mike,

Meestal is dit soort fouten een gevolg van het gebruiken van een specifieke Windows API die gewijzigd is (parameter veranderd/toegevoegd of nu in eens verplicht) in een nieuw Windows.

Dit zijn het type wijzigingen die de M-Soft programeurs een permanente voorsprong geven met hun (Word, Internet Explorerm enzovoorts ) applicaties. De concurentie loopt hier altijd achteraan.... en verliest terein met concurerende M-Soft appls.

Greetings, Tom

P.S. Komt Video deLuxe ook uit op Linux? Hebben jullie gelijk geen last van het bovenstaande probleem.... tongue.gif

P.S.S. Voor de niet technici, een API is een Application Programming Interface. Dit is voor een programma (Zoals VdL), simpel gesteld de bediening van Windows. In beeldspraak:... de API is het alle_lichten_aan_lichtknopje van mijn huis (2 verd). Als ik op het alle_lichten_aan_lichtknopjeAPI druk gaan alle lichten aan in mijn huis. Als ik de trapAPI oploop kom ik bij de volgende verdieping.
Na een release upgrade is mijn huis vervangen door een nieuw huis met 3 verdiepingen.
Als ik nu op het alle_lichten_aan_lichtknopjeAPI druk dan gaan alle lichten aan behalve die op de derde verdieping......
Heb ik gisteren de aannemer gebeld, laat die nou Bill Gates heten. Hij vertelde mij dat het alle_lichten_aan_lichtknopjeAPI nu met twee vingers bediend moet worden.... dry.gif
Mike
Bedankt voor je uitleg Tom. Enne, MAGIX voor Linux! Pfwaah! laugh.gif Das een goeie! Ik denk niet dat ik die dag nog meemaak wink.gif
t.principaal
Mike,

Kop op, zo oud ben je toch nog niet......... unsure.gif

Greetings, Tom
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.