Mike,
Meestal is dit soort fouten een gevolg van het gebruiken van een specifieke Windows API die gewijzigd is (parameter veranderd/toegevoegd of nu in eens verplicht) in een nieuw Windows.
Dit zijn het type wijzigingen die de M-Soft programeurs een permanente voorsprong geven met hun (Word, Internet Explorerm enzovoorts ) applicaties. De concurentie loopt hier altijd achteraan.... en verliest terein met concurerende M-Soft appls.
Greetings, Tom
P.S. Komt Video deLuxe ook uit op Linux? Hebben jullie gelijk geen last van het bovenstaande probleem....
P.S.S. Voor de niet technici, een API is een Application Programming Interface. Dit is voor een programma (Zoals VdL), simpel gesteld de bediening van Windows. In beeldspraak:... de API is het alle_lichten_aan_lichtknopje van mijn huis (2 verd). Als ik op het alle_lichten_aan_lichtknopjeAPI druk gaan alle lichten aan in mijn huis. Als ik de trapAPI oploop kom ik bij de volgende verdieping.
Na een release upgrade is mijn huis vervangen door een nieuw huis met 3 verdiepingen.
Als ik nu op het alle_lichten_aan_lichtknopjeAPI druk dan gaan alle lichten aan behalve die op de derde verdieping......
Heb ik gisteren de aannemer gebeld, laat die nou Bill Gates heten. Hij vertelde mij dat het alle_lichten_aan_lichtknopjeAPI nu met twee vingers bediend moet worden....