Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Deluxe 2004
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
koosew
Hallo,

Omdat er geen software zonder fouten bestaat, kijk ik regelmatig naar download pagina van Magix.
Video deLuxe2004 heb ik eind september 2003 gekocht en tot op heden is alleen een patch met de versie 3.03 verschenen.
Als ik echter naar de duitse download pagina kijk zitten ze daar reeds op versie 3.5.1.7. Tevens geeft men aan dat deze versie op 29-10-2003 is verschenen.
Moet ik hier uit opmaken dat de duitse versie slechter dan de nederlandse versie?

Groetjes,

Wim
t.principaal
Wim,

Volgens mij is
Moet ik hier uit opmaken dat de duitse versie slechter dan de nederlandse versie?
een foute conclusie.

Volgens mij heeft het product in de diverse taal uitvoeringen een gelijke code base met verschillende versie nummering per land/taal uitvoering. Dit heeft ook te maken met de verschillende lanceer data, product benamingen e.d.

Zo heet bijvoorbeeld Vdl 2004 in de USA Movie edit pro 2004.

Persoonlijk vind ik het wat verwarrend. Ik denk/hoop dat dit op ten duur dit ook wel zal wijzigen.

Greeetings, Tom
koosew
Tom

Je hebt gelijk het is erg verwarrend.
Bedankt voor je antwoord.

Wim
Mike
Ook ik vind het verwarrend en ik had zelf ook graag wat meer uniformiteit gezien. Maar helaas, dit is nou eenmaal niet het geval.

Maar goed, als je dit weet dan weet je ook dat je alleen maar NEDERLANDSE patches moet installeren, en hierbij op de Nederlandse nummering moet letten. En vooral dat als er in een ander land een paar maanden na een Nederlandse release iets wat lijkt op een spectaculair nieuwe versie uitkomt, de kans groot is dat dit om (min of meer) hetzelfde pakket gaat in een iets ander jasje.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.