Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audio Mixen Per Object
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
rvissers
Beste allemaal,

Sinds afgelopen vrijdag heb ik Magix Video Deluxe 2004 in mijn bezit. Een stuk gecompliceerder maar zeker beter dan Pinnacle-programma's.
Ik zit nu met het volgende, wat ik niet terug kan vinden in de handleiding.
Ik heb een voice-over opgenomen. Nu wil ik het achtergrondgeluid even zachter zetten tijdens die voice-over en daarna het filmgeluid weer harder zetten (let op, in 1 scene!).
Maar als ik de audiomixer gebruik dan past hij het volledige audiospoor aan ohmy.gif

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Roy
Mike
Je zou met het schaartje het gedeelte dat zachter moet aan het begin en eind kunnen knippen en de middelste fade handle omlaag halen...

Je kunt geloof ik ook met een 'rubberband' een volumecurve tekenen, maar hier heb ik zelf nog niet mee kunnen experimenteren.
rvissers
Hoi Mike,

Hartelijk dank. Ik ben eruit hoe het moet, misschien ook fijn voor jouw expertise.
Gebruik de "Volume rubbercurve" (rechtermuisknop of Alt-X). Als je nu je muismodus op tekenen zet. (icoon Muismodus Tekenen) kun je zo de curve tekenen in het geluidsspoor.

Groeten,
Roy
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.