Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vdl2004
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
anytimebaby
Hallo,

bij het maken van een DVD met menu en 3 filmpjes krijg ik steeds de volgende melding: Systeembronnen te zwak Het branden is mislukt

Heeft iemand enig idee wat dit betekent?

Bedankt!

Gerbrand
pietknager
Hoi Gerbrand,

bij het branden van mijn 2de test-dvd krijg ik de melding ook..... alles correct ingsteld, geen rare fratse... en "systeembronnen te zwak"??? wat?!??

Het gaat om een DVDRW die 1x is gebruikt en ook weer is ge-erased...

mmmmh
pietknager
Ik heb net VDL 2004 geheel afgesloten en opnieuw gestart.... nu weer de informatie van het DVD menu ingesteld en nu brand de brander wel......

Mmmh vreemd...
FransS
Je zou eens kunnen kijken bij virtueelgeheugen dat geeft een auto instelling die je handmatig kan verhogen ,daar staat ook een min /max. die je kan instellen .
Bij mij deed dit verschijnsel ook voor en niet alleen bij vdl 2004 plus maar ook bij de vorige versie's , na verhoging had ik geen last meer ,wat ook wel het geval kan zijn als je er een dvd brand dat er al iets op staat en dan zegt het programma het zelfde .
Frans S. rolleyes.gif
anytimebaby
Bedankt voor de tip, Frans maar waar (onder welk menu) kan ik dat virtueel geheugen verhogen?

Bedankt!

Gerbrand
FransS
Gerbrand ,

Dat kun je vinden onder aparatenbeheer geavenseerd instellingen voor prestaties,
als je op wijzigen drukt krijg je te zien begin en maximale grote deze kun je verandere in bijvoorbeeld B.grt. 1000 en Max. 1500 ze mogen niet gelijk zijn maar ook niet te groot dat ligt er aan wat voor Gig. schijf je gebruikt. Druk daarna op instellen e nkijk dan wat er daarna nog niet goed gaat het kan geen kwaad als je dit doet het systeem geeft zelf aan als het niet kan tot je een waarde hebt die wel relevant is.
Suc6 FransS rolleyes.gif
anytimebaby
Hoi Frans,

gedaan wat je me schreef maar hij blijft dezelfde melding geven....helaas.

Mogelijke andere suggesties?

Bedankt

Gerbrand
anytimebaby
Hoi (nogmaals) Frans,

heb de oplossing gevonden..... Heb het hele dvd-project in een nieuw bestand ingevoerd en weggeschreven en nu heeft Magix het wel kunnen branden...

Wat daar nu de reden van is ....? Maar goed het is dus gelukt op een paar kleine dingetjes na. Maar daar ga ik nog ff verder voor kijken op dit forum.

Nogmaals bedankt!

Gerbrand
FransS
Hoi Gerbrand,
Als je een DVD weg schrijft met V.d.Lux vraagd het Prog. altijd om het weg te scrijven als je dan geen andere naam op geeft als dat het project is dan zegt het Programma dit kan niet deze bestaat al en doet het dan niet.
Maar je hebt het gevonden weer een opluchting toch.
Ik ben ook nog niet achter mijn probleem ,je kunt dit op dit usersbord wel vinden.
Suc6 nog FransS rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.