Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video De Luxe 2004
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
plonie
de volgende meldingen komen regelmatig voor op twee verschillende pc's

No global memory in MyGlobaelAlloMemPtr ohmy.gif

Ook de melding Sorry, Internal Error!

Negative memory allocation!
File D:Msvc|VideodeLuxe3_02\PRIM.CPP
line 948

Heeft iemand soms ook de zelfde melding gehad, en heb je misschien een oplossing
plonie
Inmiddels 2 dagen verder en nu blijkt dat als je het programma met pictogramen van 150 foto's opstart deze melding krijgt.
Start je normaal met tekst op dan geeft dit geen probleem, dus toch een memory probleem?? wink.gif
EdjeK
Hoeveel memory heb je op de PC's?? Want het lijkt dat er het e.e.a. niet kan worden geladen.

gr. Ed
EdjeK
Hoi Ton,

1024 mb dient ruim te voldoen. Ik heb echter nog niet helder wat het probleem kan zijn. Allocationerror betekent immers dat de programmatuur iets niet op een bepaald adres kwijt kan. Was dat nou op 1 PC aan de orde dan zou je verwachten dat er een memorybug optreedt in je geheugenchip of dat er een defect zou zijn.
Als de melding bij beide PC's optreedt is dat naar mijn mening niet aan de orde.

Wellicht staat er overige programmatuur in de weg welke geheugen slurpt??
Kun je daar nog iets over zeggen??

gr. Ed.
bigbrother
Tja ik heb het ook als ik zo'n 160 fotos laad
Maar het programma gaat wel verder, en als werkt
holleman.t
Ja Plonie, ik heb exact het zelfde probleem maar dan als ik een bepaald Trans.FX neer zet en dan bewerkt, sluit ik het bewerkingsvenster dan hoepla, de foutmelding die jij beschrijf.

line 948

Nu ben ik in het bezit van VDL 1.0, VDL 2.0 en jawel VDL 2004. met alle 3 dezelfde transistions (?) Nu heb ik eerst VDL 1.0 geinstalleerd en gekeken wat daar gebeurt bij dezelfde handeling, geen foutmelding dus. VDL 2.0 geinstalleerd en ook geen foutmelding, alleen bij DVL 2004 dus.
Knap vervelend allemaal als je de transistion niet kan bewerken. Had ik toch wel graag gewild na €170,00 uitgegeven te aan 1.0, 2.0 en 2004
Ik ga toch aan een bugje denken.

Groetjes Teun
gerard270
Ik heb vdl 2004 nu 2 weken op m'n splinternieuwe nieuwe PC (ook 2 weken oud)
ook 1 Gb intern geheugen en heb ook het probleeem:

Internal Error
No Si in Create Sample
File:D:\Msvc\videodeluxe3_02\intern.cpp
line 2055

Lijkt op andere meldingen die in dit forum beschreven zijn, wie heeft de oplossing ??

Gebeurt meestal als ik overgangen tussen twee scenes activeer.

Groeten

Gerard
plonie
QUOTE(plonie @ Sep 25 2003, 07:17 PM)
de volgende meldingen komen regelmatig voor op twee verschillende pc's

No global memory in MyGlobaelAlloMemPtr ohmy.gif

Ook de melding Sorry, Internal Error!

line 948

Heeft iemand soms ook de zelfde melding gehad, en heb je misschien een oplossing

wub.gif Inmiddels na 14 dagen reactie gekregen van Magix dat ik een bugs rapport moest invullen, dat heb ik dus gedaan, 3 dagen daarna volgens Magix de oplossing gekregen om alle overige software uit te schakelen. Het probleem is hier niet mee verholpen, als alternatief zet ik nu alles in tekst modus weer, en dan gaat het prima. Mijn eind conclusie is wel dat er na een bugsreport er geen moer meer gebeurt en er niet echt goed naar de gebruikers geluisterd word, want inmiddels zijn er vele met mij met het zelfde probleem. Jammer want het is best wel een leuk pakket
Mike
Mijn eind conclusie is wel dat er na een bugsreport er geen moer meer gebeurt

Scherpe conclusie... wacko.gif

Niet dus, en bovendien is dit board niet bedoeld om frustraties af te reageren. Lees s.v.p. de regels eens. Kun je je hier niet in vinden dan hoor ik het graag en zal ik je lidmaatschap opzeggen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.