Brunsting
25.09.2003 10:31:30
Als ik een project bestaande uit 3 films brandt dan komt bij het einde van de film het menustructuur niet weer terug. Ik heb bij de menu entry eigenschappen het onderdeel actie bij einde film NAAR DISCMENU GAAN aangevinkt. (bij alle 3 films)
Aan het einde van de film gaat het programma niet terug naar het menu, maar hij stopt het afspelen van de dvd. Zodra ik op de dvdspeler op title PBC druk krijg ik op de dvdspeler het menu terug.
Werkt dit onderdeel wel goed ? Doe ik iets fout of is het een bugje ?
In video de luxe 2 heb ik helemaal geen last en werkt de dvd zoals het hoort te zijn.
O.Brunsting
sandratb
27.09.2003 19:52:58
Ik heb niet hetzelfde probleem,maar bij mij werkt de afstandbediening niet in het dvd menu .
Bij Magix 2.0 drukte ik er op en hij speelde af maar met de de luxe 2004 plus lukt het mij niet ...Ook een bugje???
Hoop op reactie.
Groetjes Sandra.
Danny Greefhorst
18.10.2003 09:51:40
Ik heb hetzelfde probleem; na het afspelen van een film die ik in het filmmenu heb gekozen stopt de DVD terwijl ik heb ingesteld dat hij terug zou moeten keren naar het menu.
Aanvullend heb ik nog een ander menuprobleem; bij het gebruik van een filmmenu en een hoofdstukmenu wordt alleen het filmmenu weergegeven. Na het selecteren van een film begint deze direct zonder eerst het hoofdstukmenu weer te geven.
holleman.t
18.10.2003 11:00:10
Ik raad aan om eens DVD-Lab te proberen, is mij goed bevallen, (alhoewel het in VDL 2004 goed zou moeten werken), vele mogelijkheden. Er is een trail versie te downloaden op
http://www.mediachance.com/dvdlab/Je moet je project wel exporteren naar (DVD) Mpeg2 die dan in DVD-Lab geladen kan worden en het liefst de audio i.p.v. 44100 Hz , 48000 Hz. Dit laatste is niet direct in te stellen. Kijk hiervoor naar mīn post van 11 july 2003, hier word beschreven hoe dat gaat.
Veel plezier , Teun
De helpdesk begint dit probleem erg vaak te vernemen. Heb je dit probleem ook? Schroom dan niet en laat het in deze topic even weten. Bedankt!
Brunsting
21.10.2003 12:20:48
Van de helpdesk het volgende vernomen:
Geachte heer, mevrouw,
Ik zal uw bevindingen doorgeven aan de ontwikkelaars van de software.
Hopelijk kunnen zij op korte termijn hier maatregelen tegen treffen.
Excuses voor het ongemak.
--
Kind Regards/Met vriendelijke groet,
MAGIX Entertainment
Support UK / Benelux
En nu maar hopen op een spoedige fix .
Toch verzoek ik een ieder met hetzelfde probleem om het via mail te melden, zoals Mike hierboven vraagt
Otte Brunsting
erha1106
21.10.2003 21:33:10
Hallo,
Ik heb ook problemen met de menu's. Dat wil zeggen dat ik een DVD met menu aan gemaakt vanuit Magix VDL2004 onmogelijk kan afspelen op mijn Panasonic SC-HT500 DVD speler. De speler loopt helemaal vast. Met WinDVD kan ik de film wel afspelen, maar daar heb ik niks aan.
De film gebrand met Ulead video 7 geeft geen enkel probleem.
Ook ik hoop dat Magix gauw met een bug fix komt om de DVD authoring weer ok te laten werken.
mvg Roel Hoek
PaulV
13.11.2003 11:54:06
Ik heb deze problemen ook :
Hoofdmenu met bewegende achtergron gaat goed.
Bij submenu's met bewegende beelden wordt het bewegende deel niet herhaald. Het achtergrond beeld blijft dus gewoon stil staan.
Bij het submenu van de eerste film van het hoofdmenu is het probleem dat na het afspelen van het achtergrond filmpje de DVD helemaal stopt met afspelen.
gr.
plonie
13.11.2003 15:48:42
QUOTE(sandratb @ Sep 27 2003, 07:55 PM)
Ik heb niet hetzelfde probleem,maar bij mij werkt de afstandbediening niet in het dvd menu .
Bij Magix 2.0 drukte ik er op en hij speelde af maar met de de luxe 2004 plus lukt het mij niet ...Ook een bugje???
Hoop op reactie.
Groetjes Sandra.

Plaats een beginmarker en de afstandbediening zal uitstekend werken
Brunsting
13.11.2003 23:57:48
De afstandbediener zal het doen, maar de rest van het probleem niet.
Als ik een DVD gebrand heb, werkt het menu niet zoals ik het heb opgegeven.
Aan het eind van het project gaat het programma nog steeds niet terug naar het menu. Het programma gaat naar het eind van de DVD en keert niet terug in het menu.
Ik zit nu al een tijdje op een oplossing te wachten van Magix, maar er komt geen relaas.
Op dit moment ben ik terug gegaan naar versie 2.0, want daar werkt het menusysteem wel zoals ik het graag wil. (andere keus is niet mogelijk in 2.0)
O.Brunsting
anoek
18.11.2003 21:40:23

Ik wil de hoofstukken die ik gemaakt heb in mijn film als menuoptie op de gebrande vcd of svcd weer geven.
Als ik de test uitvoer als de afstandbediening op het scherm staat werkt alles perfect.
Voer ik dan een brandsimulatie uit waardoor de mpeg file op mijn harddisk wordt gezet of zelfs als ik een definitieve vcd of svdc brand is het niet meer mogelijk om de hoofstukken te benaderen.
Ik heb het probleem aan magix voorgelegd en heb de drivers van mijn geluidskaart, monitor en aspi moeten updaten. Heeft niet geholpen.
Is dit het probleem wat hier al eerder gesproken is en bij anderen ook bekend ????
Heeft iemand er al een oplossing voor gevonden ?
anoek (anoekbergen@hotmail.com)
anoek
25.11.2003 16:33:39
niemand gereageerd, hebben nog meer mensen dit probleem.
Ondehand maar een dvd brander gekocht misschien is het dan opgelost
Brunsting
27.11.2003 14:12:14
Zie voor dit probleem ook eens in de dduitse discussiegroep.
Het probleem komt ook hier voor.
Zie de link:
http://support.magix.net/boards/magix/inde...t=0entry32430Misschien komt er keer een oplossing voor dit grootschalig probleem
O. Brunsting
anoek
27.11.2003 17:59:34

bedankt voor je reactie, weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt, heb al mijn drivers geupdated en het probleem blijft.
Vindt het alleen heel erg raar dat Magix dit in hun emails niet vermeld maar je allerlei handelingen laat verrichten en dan uiteindelijk vermeld dat de problemen verzameld zullen worden en misschien opgelost.
Bekende bugs bekend maken scheelt een hoop zoekwerk.
Het enige "voordeel" is dat ik door deze problemen nu maar een dvd speler heb ingebouwd.
Brunsting
27.11.2003 19:56:34
Ik kreeg net een mailtje over de demonstratie op de HCC-Beurs
Misschien allemaal naar de HCC en dan de stand van Magix bezoeken.
Kom dan vooral bij de demonstratie van Video de Luxe 2004. Je kunt dan deze vraag kwijt , want er is gelegenheid tot het stellen van vragen.
Ben ik echt benieuwd wat zij hierop gaan zeggen.
Otte
Ben ik echt benieuwd wat zij hierop gaan zeggen.
Ik denk niet veel; op een beurs heb je te maken met verkopers en demonstrateurs, niet met programmeurs. De oplossing voor dit probleem zal moeten komen vanuit Duitsland, en wel via een patch of update.
Als je van mening bent dat je geen waar voor je geld hebt gekregen met Video deLuxe vanwege dit probleem, stuur dan een brief naar:
MAGIX Entertainment B.V.
t.a.v. de afdeling klantenservice
Antwoordnummer 1332
1500 WC Zaandam
(postzegel is niet nodig)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.