Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Magix Deluxe 2.0 Werkt Niet.
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
andre44
Hallo allemaal,gebruik AV/DV kaart van Pinnacle maar werkt niet op progamma Magix Deluxe 2.0,kan niet opnemen en niet branden, film op genomen via Pinnacle verder bewerk via Magix Deluxe 2.0 wat bovendien ik een beter progamma vind.wie kan me helpen.
t.principaal
Andre,

Kan je wat meer vertellen over je systeem? Welke videokaart, brander, welke windows, specifiek welke pinacle kaart. Heb je de laatste drivers geïnstalleerd?

Ten slotte, heb je de laatste patch van Magix aangebracht (2.06)? Deze kan je halen in de download sectie.

Greetings, Tom
andre44
Hallo Tom bedankt dat je gereageerd heb op mijn antwoord,hier bij een paar gegevens.gebruik AV/DV kaart E4 overlay best een duur kaartje van pinnacle.verder de computer:Windows xp pro:service pack1:pentium111 kloksnelheid 701mhz 256 ram geheugen en standaard geluidskaart en standaard videokaart.heb de laatste patch van magix gebruikt maar werk ook niet,ben er al een week mee bezig kom er niet meer uit magix bevalt me beter als pinnacle maar nu de rest nog.ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes Andre.
Mike
Bekijk s.v.p. de FAQ's eens, met name de volgende:

- alle programma's algemeen
- ik heb problemen met het branden van CD's

en

- Video deLuxe
- Wat voor een FireWire kaart is nodig? Is bijvoorbeeld...
andre44
Ik gebruik de video opnamekaart met1394/firewire en analoge in en uitgangen studio dc10 plus bluebox.mijn vraag:Zijn er nog andere mogelijkheden dan de kaart in de prullebak te deponeren?
Mike
Als je met MAGIX software wilt werken helaas niet sad.gif De DC10 kaart is echt niet ondersteund door de software ben ik bang...
andre44
mad.gif Dank je voor de informatie mad.gif magix deluxe 2.0 WAS een fijn produkt om mee te werken.Helaas voor mij 39.95 weggesmeten sad.gif
andre44
Sorry foutje 60 euro
Mike
Ik vind het (serieus) vervelend voor je, maar op de verpakking staat dat een "VFW of DirectShow compatible capturecard" nodig is, er is een demo versie te downloaden en bij onze FAQ's staat nog eens expliciet vermeld dat de DC10 kaart niet ondersteund is...

Nu weet ik ook wel dat je als consument 'gewoon iets voor je PC moet kunnen kopen en ervan uit moet kunnen gaan dat het werkt', maar ik denk dat ik dit in dit leven niet meer mee ga meemaken sad.gif

Zet het pakketje in de kast, ga je aan DV capturing beginnen en/of loop je tegen een VFW/DirectShow compatible capturecard aan dan heb je er alsnog profijt van.
andre44
Helaas slecht voorgelicht door de verkoper maar geef de moed niet op blijf er bij dat magix een fijn produkt is om mee te werken.mischien in de toekomst komt er wel een of ander stuurprogamma voor dat typ.Groetjes Andre
Mike
Helaas slecht voorgelicht door de verkoper

Het is inderdaad triest gesteld met de kennis (en soms erger nog: eerlijkheid) van de gemiddelde verkoper. Er zijn uitzonderingen op de regel, maar het wordt tegenwoordig steeds moeilijker om ergens echt goed geholpen te worden. En dit is niet alleen in de computer-branche het geval. sad.gif

Ik ben blij dat je de moed niet op geeft in ieder geval smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.