Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fonscherm Is Nauwelijks Leesbaar
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
yootje65
Dit is geen vraag, maar juist een oplossing.
Ik heb afgelopen het probleem gehad dat als ik een titel wilde toevoegen, en het Font wilde wijzigen, het fontscherm deels niet zichtbaar was en dus niet alle opties kon zien.

Na veel puzzelen blijkt dat het niet aan het programma ligt, maar aan de instellingen van het O/S. Ik gebruik W2000 en heb in het verleden (heel lang geleden rolleyes.gif ) m'n Vormgeving van m'n desktop aangepast.... ik heb er met andere programma's geen problemen mee, maar nu met VDL 2 wel.... na het terugzetten van de Vormgeving (standaard) kan ik het fontscherm wel goed en compleet zien.

Rest mij nog wel de vraag (maar is geen probleem): hoe kan het dat ik alleen met VDL2 dit tegenkom, en niet bij vele andere programma's....
wacko.gif

Maar maakt niet uit, ik heb het aangepast, en het werkt prima.
Mike
Zie bij de algemene FAQ's eens "mijn beeld ziet er raar en vertekend uit", daar vind je meer uitleg. En dit kan je met diverse software gebeuren hoor, alles wat geen 'autonome' schermpjes gebruikt maar Windows gebruikt om dialoogvensters tevoorschijn te toveren. Daarom krijg je in Windows ook een waarschuwing ("sommige applicaties worden niet juist weergegeven") als je met je fonts/fontgroottte's in de weer bent...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.