Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Updaten Naar 2.06
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
ATOG
ik heb magix Video deLuxe 2.0 geinstallerd

nu wil ik hem updaten omdat ik als ik exporteer heel veel files krijg de oplossing was zoals op de site stond patch draien en update installeren dit lukt mij echter niet

als ik de update aanklik krijg ik de melding dat mijn systeem niet de goede taal is

ik heb een NL Video deLuxe 2.0

maar ik draa een US windows XP

hoe kan ik magix Video deLuxe 2.0 nu updaten

ATOG

(P.S. ik heb al geprobeert alle files uit de patch te halen en die er zelf over heen gooien dit is mij echter nog niet gelukt

uit de INI

CODE
[IE4]
install=0
[DXInstall]
Install=0
[OS]
version=Windows XP
[SP]
version=
[videodeLuxe]
Path=g:\MAGIX\video_deLuxe\videodeLuxe.exe
Version=1.0.4.0
Language=NL
)
jippen
raar , ik draai ook een engelse windows xp, en de update hing zonder problemen
kijk in je instellen (start-control panel- regional options- kijk of daar alles op uw landstaal staat)
meschien help dat...

wat ook kan is dat je de verkeerde patch gedownload hebt
"de engelse ipv de nederlandse"

ga dan terug naar www.magix.com en kies nederlands en ga dan naar supprt patch download

hopelijk helpt dit
Mike
language=NL : alleen "NL" patches worden geaccepteerd. Verander dit in "Language=US" en de US patch kan worden geinstalleerd.

Version=1.0.4.0 Dit duidt op een 1.0 versie, en hier kan dus niet de 2.xx patch overheen worden geinstalleerd.
ATOG
of te wel daar had ik zlef ook op kunnen komen

zit gewoon een beetje heel erg verkeert te kijken stuppid me wink.gif wink.gif

THANX 4 the reply

ATOG
Mike
Niet zo streng voor jezelf hoor, dit had mij ook kunnen gebeuren... M.i. zou een foutmelding zo van "Deze update is niet geschikt voor de 1.xx versies, maar alleen voor de 2.xx versies van Video deLuxe" ook een stuk duidelijker zijn toch? smile.gif

Als je trouwens wilt upgraden naar een nieuwere versie van Video deLuxe kun je contact opnemen met bestel@magix.nl. Ik zou wel even wachten want de 2003/2004 versie kijkt alweer om het hoekje en zal waarschijnlijk binnenkort wel uitkomen in ons kikkerlandje. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.