Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Niet Synchroon Decoden Naar Svideo/dvd
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
yootje65
Ik heb een digitaal foto album gemaakt met JPGs en een MP3, welke op de seconde op de muziek synchroon loopt. Als ik deze converteer naar MPG gaat alles OK, maar als ik kies voor 'MAKE CD/DVD' gaat het mis: de CD speelt wel in de DVD, maar het zit een halve seconde verschil in (beelden zijn trager), en m'n hele foto album komt niet meer uit.

Heeft dit te maken met de decoder? Ik doe alles standaard, bij het DISK BRANDEN kies ik voor SUPERVIDEO en start het proces.

Graag jullie advies!!!
yootje65
P.s. Ik heb al het hele forum uitgeplozen op dit probleem, maar kan het niet vinden. Behalve problemen met videocamera's en niet met JPG en MP3.
Mike
Deze FAQ heeft wellicht wat nuttige tips. Bekijk de MPEG filmpjes eens op de computer (staan in C:/MAGIX/FOCED/My Record) en/of speel de disc eens in een andere DVD speler af of op de computer. Als dit wel goed gaat, ligt het niet zo zeer aan het schijfje, maar meer aan hoe de DVD speler hiermee om gaat. Op een lagere snelheid branden, of een ander merk schijfjes gebruiken kan dan uitkomst bieden.
yootje65
Bedankt voor je reply Mike.
Ik heb ook al op een lagere snelheid gebrand, maar het resultaat is nog steeds niet goed. De DVD speelt hem wel zonder problemen, maar dus vertraagd.

Ik twijfel toch aan de soort decoder, is er een kans dat het met de decoder te maken heeft, of sluit je dit uit?
Mike
De DVD speelt hem wel zonder problemen, maar dus vertraagd.

Dus niet zonder problemen... smile.gif

Speel de MPEG filmpjes op je PC eens af en/of speel die schijf eens af in een andere DVD speler of op een PC met afspeelsoftware. Als die MPEG filmpjes goed zijn, is de basis in ieder geval goed en ligt het niet aan de encoder of aan wat dan ook in de MAGIX software. Komt e.e.a. zonder foutmeldingen op de CD of DVD, dan zal er tijdens het branden ook niets misgaan en zal de oorzaak ook hier niet in gezocht hoeven te worden. Zo kun je je probleem beter localiseren...
yootje65
Hoi Mike,
Ja, inderdaad, zonder problemen is het niet helemaal rolleyes.gif

Maar ik heb wat aan de instellingen gewijzigd (o.a. de kwaliteit in GEAVANCEERD) en brand nu op snelheid 1... en...
het werkt! Alles loopt nu synchroon, hetzelfde als op mijn scherm.

Dank je voor je tips!
Yolanda
Mike
brand nu op snelheid 1...

Als dit probleem zich voordoet, dan is dit inderdaad vaak de remedie smile.gif

Blij te horen dat je geholpen bent smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.