Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wanneer Vdl 2003/2004 Nederlands ?
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Level42
Sinds voorjaar van dit jaar is in Duitsland VDL 2003/2004 verkrijgbaar. Wanneer wordt deze versie uitgebracht in Nederland en wat worden de upgrade-mogelijheden ?

Nog een vraagje: ik heb de demo versie van VDL 2003/2004 gedownload, maar wilke "Film" ik ook wil laden die ik met 2.06 aangemaakt heb, ik krijg continu de melding dat VDL 2003/2004 maar 8 tracks ondersteunt.
Hierover wil ik opmerken dat het zo wel erg moeilijk voor mij is om te beoordelen of ik wil upgraden, en ten tweede hoop ik toch dat dit een vergissing is en dat ook in VDL 2003/2004 standaard 16 tracks worden ondersteund ?
Mike
Het najaar waarschijnlijk...

De demo heeft maar 8 tracks, de volledige versie heeft uiteraard meer tracks...
Merlijn de Magier
Hallo Mike,

Ik heb net, wegens grote tevredenheid wink.gif met Foto's op CD & DVD 2.0, nu Video 2.0 deLuxe bestelt, maar nu ik dit hier lees kan ik misschien beter wachten tot de nieuwe versie 2002/2003 uitkomt? Of wordt deze versie gratis geupdate naar de nieuwe?

Merlijn

P.S. Is er misschien ook een "zwaardere" versie van "Foto's op ........."?
Mike
Er is geen 'zwaardere' versie van Foto. VDX 2003/2004 zal in Nederland nog wel op zich laten wachten tot het najaar. Als het zover is dan krijg je als bestaand gebruiker (mits je geregistreerd bent) altijd een leuk 'upgrade aanbod' naar deze versie.
Merlijn de Magier
QUOTE(Mike @ Jul 24 2003, 09:36 AM)
Er is geen 'zwaardere' versie van Foto. VDX 2003/2004 zal in Nederland nog wel op zich laten wachten tot het najaar. Als het zover is dan krijg je als bestaand gebruiker (mits je geregistreerd bent) altijd een leuk 'upgrade aanbod' naar deze versie.

Accoord.
Dan hoop ik maar dat "mijn eigen echte versie van" VDL2.0 snel geleverd wordt, want besteld had ik hem al via DynaByte Hilversum.
Merlijn
Mike
Ik zal voor je duimen smile.gif
jippen
wat zijn de nieuwigheden in vdl 2002/2003 ? tegenover vdl 2.0 ?
Merlijn de Magier
QUOTE(jippen @ Jul 25 2003, 12:08 PM)
wat zijn de nieuwigheden in vdl 2002/2003 ? tegenover vdl 2.0 ?

Beste Jippen.
Hiervoor moet je op de site van Magix kijken.
http://www.magix.de of http://www.magix.com
Je kunt ook in de Duitse afdeling van dit Forum kijken.
Suc6
Merlijn
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.