Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vensters voor VDL 15
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Roel
Hallo,
Ik ben na een maand of wat gewend geraakt aan VDL 15. Nu opende ik onlangs een project en nu verschijnt er alleen één groot venster (project)
De Mediapool en de programmamonitor moet ik via de taakbalk de bij optie venster steeds opnieuw aanvinken en in passen ?? Staat er iets aan of uitgevinkt ?
Wie weet het antwoord ? PS Deze verandering is gekomen na een update van VISTA. Misschien toeval ?
Groet Roel
FransS
Hoi Roel ,

Heb je niet perongelijk op de monitor dubbel geklikt want dan krijg je het volle scherm. Druk op de "L" en waar schijnlijk krijg je dan weer een normaal beeld.

En het licht zeker niet aan je update van Vista .Lees anders even de handleiding daar staat ook het een en ander in daar over.

Suc6 Frans S user.gif
Rijk
Wat ook wel eens wil helpen: Venster/Reset vensterordening (of toets F9)

groet,
Rijk
Roel
QUOTE(FransS @ 07.11.2009 16:49:02) *
Hoi Roel ,

Heb je niet perongelijk op de monitor dubbel geklikt want dan krijg je het volle scherm. Druk op de "L" en waar schijnlijk krijg je dan weer een normaal beeld.

En het licht zeker niet aan je update van Vista .Lees anders even de handleiding daar staat ook het een en ander in daar over.

Suc6 Frans S user.gif

Best Frans en Rijk,

Ik heb het advies van beide toegepast..F9 toets of de 'L" toets. In beide gevallen wordt er bij een project dan de functie van de spatie balk overgenomen. m.a.w de film begint dan de "lopen"
misschien de handleiding doorlopen
Dank en groet
Roel
Rijk
Staat je toetsenbord wel goed ingesteld? (USA/International)?

groet,
Rijk
Roel
QUOTE(Rijk @ 08.11.2009 17:36:46) *
Staat je toetsenbord wel goed ingesteld? (USA/International)?

groet,
Rijk

Ja heb ik ook al naar gekeken... Ben er nog niet uit
Groet
Roel
landrover
Ik heb het advies van beide toegepast..F9 toets of de 'L" toets. In beide gevallen wordt er bij een project dan de functie van de spatie balk overgenomen. m.a.w de film begint dan de "lopen"

In VdL 15/16 kun je zelf toetsen toewijzen aan heel veel functies. Misschien moet je eerst de toetsenbordindeling van VdL weer eens terugzetten op standaard, zodat de toetsen weer doen wat ze zouden moeten doen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.