Nog even naar Frans: ook ik heb geen idee over welk bestand jouw pc het heeft. Ik zou gewoon wat proberen (ik roep maar wat): VdL opnieuw opstarten, PC opnieuw opstarten en als uiterste redmiddel: VdL opnieuw installeren

.
groet,
Rijk
[/quote]
Hoi Rijk ,
Dit heb ik al menigmaal gedaan in het verleden is dit nooit anders geweest,alles draaid prima maar nu ik met HDV bezig ben heb ik een verschrikelijk stoterend beeld en ik krijg dat niet anders ,ja ik kan het anders maar dan moet ik het DV capture dan is het een vloeiend beeld.
Als ik HDV met de Mediaplayer of met het media centrum af speel heb ik geen happeringen dus moet het gewoon kunnen,ik heb dit ook op een Pen 4 geprobeerd maar deze trekt het helemaal niet ,daar krijg ik ook een melding dat de VGA kaart niet toerijkend is,met video de Lux dan ,want het speelt wel af met de mediaplayer dus dit begrijp ik dan ook weer niet.
Mijn Laptop kan het wel aan maar daar happerende de beelden teveel daarom dacht ik wat er geschreven werd ik verlaag de resolutie maar dat geeft dan weer de melding waar ik over schreef.
Terwijl bij een vriend die Vegas gebruikt weer vloeiend door loopt met de zelfde config ,dit gaat dan mijn pet ten boven en denk dan over te stappen naar Vegas maar dat is weer vele malen duurder en dat houd me dan weer tegen omdat VdLux een heel goed programma is.
Dus wat is nu goede raad ?
Grt.Frans S.