Sinds kort heb ik de versie VdLux 16 Premium.
Wat ik nu zo jammer vind van Magix is dat wanneer er een ""Update"" eigenlijk een nieuw programma komt, dat er zoveel veranderingen in worden aan gebracht,bv het aanmaken van een tekstvenster je moet nu het hele programma door spitten voor je er achter bent wat en waar alles weer zit en dan moet je hals brekende toeren uit halen om de tekst bv op een plaats te krijgen die je wil bv de 3D tekst .
Zo gaat er ook iets niet goed met de sceneherkenning er komt aan het einde van iedere scene een stukje van de volgende scene,nu ik net de 15 onder de knie heb gaan ze weer dingen veranderen die dan weer anders gaan werken.
Ik mis bv ook het end markertje bij de andere versie's heb je aan het eind een rode marker staan zodat de film in een loop bleef lopen kan dit nergen meer vinden met het gevolg dan de loper gewoon doorloopt tot het eind van de
montagelijn (3 uur).
Als ik ga scrollen dan blijft het geluid of de film een hele tijd achter,dat kan natuurlijk ook aan de VGAkaart liggen maar daar gloof ik niet zo in omdat ik dat met de 15 niet had ook niet in HDV.
Ben benieuwd of dit u ook is opgevallen en wat kan Magix of ik als gebruiker hier aan doen
Grt. Frans S.