Help - Search - Members - Calendar
Full Version: gratis downloads
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
braatje
Goedenavond allemaal,

Ik heb onlangs Magix video deluxe 16 aangeschaft.
Daarbij heb ik de gratis downloads gedownload. Maar nu komt mijn probleem.
Ik heb het programma op een andere schijf geïnstalleerd wegens ruimte gebrek op schijf c.
Alleen deze gratis downloads kan ik alleen op c installeren. Is er een mogelijkheid om deze op dezelfde schijf als het programma te installeren?

Greetings Braatje
landrover
QUOTE(braatje @ 18.10.2009 20:17:39) *
Alleen deze gratis downloads kan ik alleen op c installeren. Is er een mogelijkheid om deze op dezelfde schijf als het programma te installeren?

Hallo Braatje,

Wordt er na het starten van de installer geen installatiepad aangegeven? Daar zou je handmatig de driveletter moeten kunnen wijzigen.
Om welke gratis downloads gaat het?
braatje
Nee ik krijg geen keuze.
Het gaat om de volgende gratis downloads.
http://www.magix.com/ap/content_installer/...amp;pCountry=NL
landrover
Als je alle onderdelen van het programma op een andere schijf dan c: hebt geïnstalleerd, zouden de downloads ook naar die andere schijf moeten installeren.
Tijdens de installatie van VdL wordt er voor drie categorieën naar het installatiepad gevraagd:
  • de programmabestanden
  • de effecten en sjablonen
  • de gebruikersbestanden

Het installatiepad voor de effecten en sjablonen (normaal gesproken c:\gebruiker\documents and settings\application data\Magix\Video deluxe 16) bepaalt waar de extra onderdelen geïnstalleerd worden. Daar kun je dus geen invloed meer op uitoefenen.
FransS
QUOTE(braatje @ 19.10.2009 11:01:01) *
Nee ik krijg geen keuze.
Het gaat om de volgende gratis downloads.
http://www.magix.com/ap/content_installer/...amp;pCountry=NL

Hoi Braatje,

Als je alle downlaods bekijkt dan zitten deze alle al in VdLux 16 Premium,dus ik denk dat dit de betaalde downlaod is voor mensen die geen schijf willen hebben.

Bij mij zitten al deze bestanden in mijn programma.

Grt. Frans S.. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.