Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vasco da Gamma
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Roel
Beste mensen
Ik heb VDL 15 premium gekocht en geinstalleerd. Ook het progje Vasco da Gamma staat erbij.. Ik heb een route in elkaar gedraaaid maar kom er nier uit
hoe ik de route in MAGIX kan voegen. Het zal voor mij een leuke start van de vakantiefilm zijn. Wie kan mij helpen ??
Groet Roel

Rijk
QUOTE(Roel @ 06.09.2009 22:08:20) *
Beste mensen
Ik heb VDL 15 premium gekocht en geinstalleerd. Ook het progje Vasco da Gamma staat erbij.. Ik heb een route in elkaar gedraaaid maar kom er nier uit
hoe ik de route in MAGIX kan voegen. Het zal voor mij een leuke start van de vakantiefilm zijn. Wie kan mij helpen ??
Groet Roel

Vanuit Vasco da Gama kun je de route exporteren naar b.v. je vaste schijf, vervolgens kun je hem dan in VdL importeren.

groet,
Rijk
erto
QUOTE(Roel @ 06.09.2009 22:08:20) *
Beste mensen
Groet Roel

Hier staat een demo en een handleiding, ook voor Magix,
Let op Vasco da Gama is 1.7 gig en het lijkt een demo versie met watermerk er dwars doorheen.
Waarom eeen demo versie? dat staat niet in de reclame voor VDL 16
Misschien heb ik het mis , maar het lijkt op misleiding .

http://www.studio9plus.nl/
landrover
Dit topic gaat over Vasco da Gama "Magix Edititon" als meegeleverd programma bij VdL 15 Premium. Dat is wezenlijk anders dan de min of meer geïntegreerde
routeanimatiemodule van VdL16. Laten we die twee dingen dus wel gescheiden houden. Bij Vasco d. G. Magix Edition is geen sprake van een watermerk. Bij VdL16 moet ik dat nog ondervinden.
FransS
Hoi Landrover,

Nu heb ik aangeschaft de VdLux16 Premium maar ik kan Fasco da Gamma niet vinden in het programma,wel heb ik de 2 programma's die er bij zaten geinstalleerd maar weet jij bij toeval waar ik Fasco kan vinden in het menu ?

Groet Frans S. user.gif
Rijk
Hoi Frans,
Martin Dekker heeft het gevonden, kijk maar hier: http://support.magix.net/boards/magix/inde...st&p=264533

groet,
Rijk
landrover
...en het zit ook onder het tweede of derde dropdown-menu onder "assistent".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.