Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VDL 15 plus en premium
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
H.V.B.
Wie kan mij helpen?
Ik heb al mijn HD films geimporteerd om te bewerken. Nu wil ik er een tussen uit nemen, en dat lukt, en een ander er voor in de plaats zetten vanaf de harde schijf dit wil maar niet lukken. Dus er kan niets toegevoegd worden binnen mijn VDL 15 plus en premium wat kan dat zijn?

Hierna heb ik het maar op een andere manier geprobeerd om projecten te maken en deze later samen te koppelen ook dat gaat niet of zit er ergens een verborgen knop om dit wel te doen?
Onder 'opnemen' zie ik beide projecten staan maar om ze te koppelen dat lukt niet, klik ik hierna op 'bewerken' zie ik maar een project navoren komen die onder 'opnemen' geselecteert was. Dus koppelen van twee of meer projecten is niet zomaar makkelijk mogelijk blijkbaar. Dit lijkt me iets wat MAGIX in moet bouwen om het geheel te vermakkelijken.

Maar even terug te komen op het eerste want daar ging het niet goed wie kan me helpen met dit gebeuren?
Rijk
Hallo HVB,

Welkom op het forum.

Probeer het eens met Bestand/Project laden. Dan kies je de gewenste film en klikt vervolgens op Openen. VdL vraagt nu of het project moet worden toegevoegd, kies daar voor.
Als je nu op het icoontje met de filmspoel (midden links op het scherm Bewerken) klikt kun je zien welke films er geopend zijn en daar vind je dan ook de nieuwe film bij. Daar kun je desgewenst ook de naam aanpassen (hernoemen) want daar gaat VdL soms een beetje vreemd mee om.

groet,
Rijk
H.V.B.
Beste Rijk ik zal het proberen, maar ik heb langzaam mijn neus vol van VDL. Eerst problemen met vdl 15 premium daar liep de coputer steeds mee vast nu heb ik van Magix een plus download versie gekregen deze loopt wel goed tot op het nader genoemde probleem. Het is gelukt bedankt en tot de volgende keer ik zal het forum volgen en mijn inbreng bijleveren.
H.V.B.
Ik zit met nog een probleem en Rijk heeft me al een stuk op weg geholpen. Ik heb nog twee projecten staan die ik als blokken wil samen voegen hoe moet ik dat doen? Dus aan elkaar vast zetten met een AB verbinding
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.