Help - Search - Members - Calendar
Full Version: magix en windows 7
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
peke
Weet er al iemand of VDL 15 compatibel is met de nieuwe WINDOWS 7 ???

peter
dkn9230
QUOTE(peke @ 12.08.2009 23:04:38) *

peter

Ik denk dat ze nog even tijd hebben om het compatible te maken, Windows 7 wordt "ge-released" eind Oktober 2009. De mijne wordt slechts geleverd in de loop van November 2009.

Norbert
landrover
De RTM van Win7 is vorige week pas ingegaan. Hoe kan VdL15 dan compatibel zijn? Misschien werkt het, misschien niet. De enige manier om daar achter te komen is de RC installeren en kijken of VdL15 er op draait.
peke
"De RTM van Win7 is vorige week pas ingegaan. Hoe kan VdL15 dan compatibel zijn?"

sorry Landrover. Compatibel was misschien een slecht woordgebruik !!

Groeten Peter

hvdhoeven
QUOTE (peke @ 12.08.2009 23:04:38) *

peter

Ik heb sinds een paar dagen Windows 7 Professional (EN) draaien (geen Beta of RC, maar RTM, dus definitieve versie) via MS educatieve licentie.
VDL15 doet het wel, maar branden gaat niet. Er wordt geen DVDbrander herkend.
Kennelijk moeten we wachten op nieuwe brandroutines voor Windows 7...

Meelezende supportmensen van Magix: willen jullie dit meenemen? Dank je.
Hans
eugene
Ik ben over op Windows 7 en wil Video deluxe 2008 installeren op mijn PC. Helaas kan ik dat niet omdat 2008 aangeeft niet geïnstalleerd te kunnen worden onder Windows 7. Ik heb nog niks kunnen vinden van Magix om dat op te lossen. Ik mag toch aannemen dat ik niet verplicht word over te gaan naar een nieuwe versie. Iemand een tip?
FransS
Hoi Luitjes,

Zowel 2008 Plus en de 15 Plus en de 16 Premiun kunnen draaien op Windows 7,bij mij tenminste wel.

Grt Frans S. user.gif
landrover
Ik mag toch aannemen dat ik niet verplicht word over te gaan naar een nieuwe versie.

Je wordt nergens toe verplicht. Je mag alleen van Magix niet verwachten dat hun 2 jaar oude product compatibel is met een OS wat toen nog niet bestond.
Bij de systeemeisen kun je altijd vinden met welk OS de software geacht wordt te werken. Als er tussentijds middels een patch/upgrade support toegevoegd wordt voor een nieuw verschenen OS, wordt dat altijd expliciet vermeld in de release notes.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.