Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Deluxe 2008 Plus
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
ckzonder
Ik heb sinds januari een andere computer aangeschaft, omdat de vorige wel zo traag geworden was, dat er eigenlijk niet zo best mee gewerkt meer kon worden.
Nu wilde ik Video Deluxe 2008 Plus installeren op de nieuwe computer en dat lukt, echter bij het opstarten van het programma, krijg ik de volgende twee meldingen:

Controleer op originele CD/DVD
Even geduld alstublieft...

Zie afb.1

Daarna de melding:

Plaats aub de MAGIX Video deluxe 2008
installatie-DVD en start het programma opnieuw!

Zie afb.2

Dat eerste lijkt me logisch, maar de tweede niet, want ik heb de originele DVD in de CD/DVD speler gedaan.
Op mijn oude computer ging alles goed en heb leuke filmpjes mee kunnen maken, echter de HD opnames die ik met mijn nieuwe camera opgenomen had, kon hij niet lezen, waarschijnlijk lag dit aan de computer.
Hierover heb ik al eerder een vraag gesteld hier op het forum.

Ik heb al geprobeerd de computer opnieuw op te starten, gede-installeerd en wederom opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.

Mijn vraag is nu, hoe kan ik voorkomen om deze melding te krijgen, want ik heb echt de originele DVD en is geregistreerd.

Ik draai op Window Vista
Ik hoop hier een duidelijk antwoord op te krijgen.

FransS
Hoi cz,

Ik zou even contact opnemen met Magix,
Heb je de computer pas met vista want normaal zou het moeten doen als Vista up to date is,kijk eens of je geen update mist want daar lijkt het een beetje op.
En Nero visioen en Norton willen nog wel eens roet in het eten van videobewerking gooien .

Suc6 Frans S. user.gif
ckzonder
Hallo Frans,

Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels contact opgenomen met Magix, echter nog geen antwoord gekregen.
Ik zal inderdaad ook eens kijken naar de update van Vista, maar ik geloof daar niet zoveel in omdat ik in de meeste gevallen up to date ben, maar goed ik kan iets gemist hebben.
Ik heb Nero 7 Essentials, die zal ik er nadat ik antwoord heb gekregen van Magix er eens afgoooien en dan opnieuw proberen.
Norton heb ik niet, ik gebruik AVG.

Nogmaals bedankt voor je reactie.
Gerdien2000
Ik heb exact hetzelfde probleem. unsure.gif

Ik heb de tips and tricks goed gelezen en heb WinOpti gedownload, maar ik kan er geen enkel programma mee aan of uitzetten. Er verandert helemaal niets.
Ik heb Unlockmaster 3 gedownload en een code gekregen van de helpdesk, de upgrade was succesvol, maar ik kan nog steeds het programma niet openen.
Ik heb CDburnprofiler gedownload, maar het zegt dat ik geen Administrator rechten heb. Ik werk op een stand alone laptop en ben wel degelijk de Administrator.

Ik heb toen de helpdesk maar weer eens gemaild en verteld wat ik zelf al had geprobeerd.
Na meer dan een dag krijg ik antwoord: Ik moet WinOpti en/of Unlockmaster 3 downloaden. rolleyes.gif
Lezen ze mijn mail dan niet? blink.gif

Ik weet niet wat ik moet doen.
Ik heb legale software gekocht maar het werkt niet vanwege de kopieerbeveiliging.
Dat is toch niet normaal? mad.gif

Ik vraag me af of mijn voorganger Ckzonder hier het heeft kunnen oplossen.
Nu wacht ik wederom op een mail van de helpdeks, ik ben benieuwd of ze mijn mail dit keer wel lezen.

Ik heb een splinternieuwe Acer Aspire 5520G met Vista.
ckzonder
Ik vraag me af of mijn voorganger Ckzonder hier het heeft kunnen oplossen.
Nu wacht ik wederom op een mail van de helpdeks, ik ben benieuwd of ze mijn mail dit keer wel lezen.

Helaas, zelfs van de helpdesk heb ik niets gehoord, ik heb een ticketnummer gekregen [Ticket#: 2009071410004941] van 14-07 jl.
Maar antwoord en een oplossing, ho maar.
Lekker is dat zeg, een prachtig programma gehad met mijn verjaardag (€ 99,00) en je hebt er helemaal niets aan, alleen Magix wordt er rijker van.
Ik zou nu wel eens een makkelijke en passelijke oplossing willen hebben, dat geld is toch niet zo maar in de prullenbak gegooit.

Ik wacht nog een week op antwoord, anders ga ik maar een klacht indienen, als dat gelezen wordt?
Gerdien2000
Jeetje wat balen, daar gaat je mooie cadeau. mad.gif

De Helpdesk liet mij een Systemcheck doen die met een klachtomschrijving van mij naar hen werd gemaild. Dat is nu 3 werkdagen geleden en ik heb niets gehoord. rolleyes.gif

Ondertussen is mijn probleem door de buurjongen opgelost.
Dat was zo gepiept, hij zei dat ie Windows opdracht had gegeven om de laatste stap van de installatie over te doen. Maar hoe dat werkt? Geen idee.

Ik hoop dat jouw probeem ook snel wordt opgelost.
Zo heb je er niets aan.
dkn9230
QUOTE(Gerdien2000 @ 27.07.2009 21:45:11) *
Ondertussen is mijn probleem door de buurjongen opgelost.
Dat was zo gepiept, hij zei dat ie Windows opdracht had gegeven om de laatste stap van de installatie over te doen. Maar hoe dat werkt?

Gerdien,
Misschien enige uitleg wat er juist gedaan is om deze fout te verhelpen.
Eventueel via uw buurjongen. blush.gif
THX,
Norbert
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.