Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kan Film Bestand Niet Meer Openen Bij Vdl 15 Plus
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
polleke007
Hallo allemaal,

Tijdens het bewerken van het film materiaal kreeg ik een fout melding, het programma zou niet meer stabiel werken en het verzoek om het programma af te sluiten werd gevraagd, ik heb het programma eerst nog proberen op te slaan. Nou heeft ie dit al vaker gedaan, maar als je het programma dan weer opstarten deed magix VDL 15 plus het weer. Nu geeft hij aan dat het ene bestand niet meer kan lezen, de schijf is beveiligd of vol. Nu is het geen van beide waar. Maar hoe kan ik mijn bestand weer terug krijgen. Erg vervelend. Heeft iemand hier een oplossing voor.

Weet iemand anders hoe je een dvd (een film gemaakt met VDL 15 plus weer terug kunt zetten zodat je weer verder kunt monteren, volgens mij kon je dat doen maar dat kan ik nu ook nergens meer vinden.

Bedankt alvast
landrover
Als je een melding krijgt over bestanden die wegens beveiliging of schijfbezetting niet gelezen kunnen worden, is het het beste om eerst de computer helemaal opnieuw op te starten. Die melding komt namelijk meestal doordat één of ander proces je bestand nog bezet houdt. Lukt het na een herstart nog niet, dan is er nog de mogelijkheid om in veilige modus de lees- en schrijfrechten van het getroffen bestand zo aan te passen dat je er weer toegang toe hebt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.