Hallo,
Ik werk reeds 1 1/2 jaar met VDL 2008. De PC draait onder Vista en ik heb een tweede monitor waarop ik in fullscreen mijn montagescherm kan plaatsen. Daartoe staat de weergavepreset op "multimonitor met gemaximaliseerde videomonitor". Onlangs kocht ik de VDL 15 Premium. De instellingen in de weergave presets zien er identiek uit. Indien ik het programma opstart, staat mijn montagescherm standaard op mijn PC scherm. Indien ik in de presets opteer voor de multimonitor zoals onder de VDL 2008 en OK klik, verandert mijn scherm echter niet en blijft het montagescherm op mijn PC scherm staan. Als ik opnieuw naar de instellingen ga kijken, selecteert het programma zelf steeds de laatste mogelijkheid "door gebruiker gedefinieerd". Ik kan het venster wel full screen zetten op de monitor van de PC, maar ik kan het niet verslepen naar mijn tweede monitor. Ik heb het programma ook al als administrator opgestart om alle rechten te hebben, maar het resultaat is idem. Heeft iemand hiermee ervaring of uiteraard liefst een oplossing? Met dank, Frank.