Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Activerigscode Voor Videodeluxe 2008
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Marcel van Wijk
Hallo,

Wij kunnen eindelijk na lange avonden beginnen met een filmpje te branden blush.gif .
Gaat het programma nu vragen om een activeringscode die moet worden ingevoerd i.v.m. mpeg4 klopt het dat dit zo werkt. Dat we nu opnieuw een code moeten aanschaffen.
Of moet ik het programma anders vervolgen. wacko.gif

Graag een advies of oplossing. dry.gif

Groetjes Marcel.
FransS
Hoi Marcel,

Als je op een computer de Mpeg4 code hebt aan gevraagt dan zal je dat ook weer moeten doen op de andere want het gaat hier om een encode die per computer werkt en niet op alle 3 dus als je het niet op de computer hebt staan waar jij je filmpje wil branden dan zal je het moeten aan schaffen.
Maar ik wil Magix niet onder zijn duiven schieten waarom brand je niet een gewone DVD en maak er een Mpeg4 van met een converterprogramma?

Suc6 Frans S. user.gif
Marcel van Wijk
rolleyes.gif wink.gif

Hallo Frans S.

Ik heb via de telefonische helpdesk van Magix nu eerst een goede uitleg gehad hoe de activatie gedaan moest worden. Want ik kan niet altijd zaken tegelijkertijd doen.

Maar ik heb nu met jullie hulp en antwoorden samen met de antwoorden van de helpdesk mijn probleem met de ontgrendelingscodering goed kunnen afsluiten.

Groetjes Marcel.
FransS
Hoi Marcel,

Het is fijn te horen dat je er samen met Magix bent uit gekomen,nu heb je er ook meer plezier in denk ik.

Groet Frans S. user.gif goodpost.gif luxhello.gif beerchug.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.