Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Verzoek Geheugentoewijzing Mislukt
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
peke
IK krijg konstant de melding "verzoek tot geheugentoewijzing mislukt" zelf nadat ik simpel 1 foto werwijderd heb. Dus bij elke handeling die ik doe in MAgix. Nochtans is mijn harde schijf maar voor 20% gebruikt.

Kan dat geheugen vergroot worden ofzo??

Groeten Peter
Rijk
Bedoeld wordt waarschijnlijk niet de harde schijf, maar het fysieke werkgeheugen of het wisselbestand.
Er is indertijd vrij uitvoerig over geschreven op het forum, b.v. hier: http://support.magix.net/boards/magix/inde...eugentoewijzing
al ging dat meer over die melding tijdens het renderen.
Vergroten van het wisselbestand kan, hoe je dat precies doet hangt van je besturingssysteem af (Windows versie).

groet,
Rijk
peke
Klopt, maar hoe kan ik het intern geheugen vergroten?
Ik zie dat ik naar taakbeheer kan gaan en aflezen, maar het instellen??

Peter
FransS
Hoi Peke,

Om je een beetje op weg te helpen,ga je als volgt te werk klik met je rechtermuisknop op "mijn computer" dan "eigenschappen" daarna op "geavanceerd" dan komt er een menu met 3 mogelijkheden kijk dan waar staat dat je je geheugen kan veranderen klik daar op weer krijg je dan een menu waar staat wijzigen en hier kan je dan je virtueelgeheugen vergroten met een min. en een Max. zie bijlage.

Suc6 Frans S. user.gif
websmoker
Met veel interesse gelezen:
kan dat geheugen ( wat je windows laat toewijzen) er ook voor zorgen dat je na b.v 22 seconden opeens geen film meer kunt inladen via firewire?
Heb het nooit gehad, maar sinds ik vdl de luxe 15 er bij gebruik, heb ik steeds meer problemen met inladen.
FransS
QUOTE(websmoker @ 08.03.2009 20:50:39) *
Met veel interesse gelezen:
kan dat geheugen ( wat je windows laat toewijzen) er ook voor zorgen dat je na b.v 22 seconden opeens geen film meer kunt inladen via firewire?
Heb het nooit gehad, maar sinds ik vdl de luxe 15 er bij gebruik, heb ik steeds meer problemen met inladen.

Hoi Websmoker,

Volgens mij ligt dat niet aan je geheugen maar kan het zijn dat je fire-wire niet goed zit of je hebt 2 edit programma's in gebruik want VdLux 15 geeft een conflict als je b.v. ook 2008 / 2006 hebt open staan.
Het kan ook dat je teweinig schrijf ruimte hebt ?

Grt.Frans S. user.gif
websmoker
Hallo Frans,

helaas...helaas..ik had er slechts 1 open ( wel heb ik ze allemaal op de schijf C staan).
De firewire zal ik nog even upgraden, maar....ik vrees dat het in een conflict zit tussen meerdere versies, geinstalleerd op de pc.

gr
Karel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.