Ik heb een probleem (tot einde lezen aub):
Ik had magix video deluxe premium 15 geinstalleerd en het liep de eerste keer goed. Toen ik Mpeg 2 films wilde importeren moest ik me registreren bij Magix voor de codecs vrij te geven.
Toen ik dat deed kreeg ik te horen dat mijn registratiecode al in gebruik was. Sindsdien start het programma op, maar na het beeldscherm "hartelijk welkom-scherm, wat wilt u doen" verdwijnt het hele programma van het beeldscherm en vindt ik het alleen nog terug onder windows taakbeheer, processen. Daar staat dat het programma actief is, maar ik kan dit nergens terugvinden op het scherm.
Het eerste wat ik dacht was: OK, dacht ligt eraan dat het programma al geregistreerd is, en daarom flikkert hij me d'ruit. Ik heb contact opgenomen met de verkoper, en die zei dat het hem zijn fout was en heeft me direkt een nieuw pakket gestuurd.
Deze geinstalleerd en meteen registreerd bij Magix wat deze keer ook gelukt is. Alleen ik heb hetzelfde probleem als van tevoren: Het programma start en ik kan het nergens op mijn scherm terugvinden, alleen onder windows taakbeheer, processen.
Weet iemand de oplossing voor mijn probleem, want ik weet het ff niet meer???