Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Klembord
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
vermaak
Ik gebruik sinds kort VdL15Plus. Wanneer ik een scene kopieer of knip, en dit in een nieuwe film probeer te plakken, blijft het klembord leeg..!! Is dit niet meer mogelijk? Ik VdL 2006 en 2008 kon dit nog wel...
Nu kan ik geen montages tussen verschillende filmpjes meer maken!
FransS
Hoi vermaak,

Als ik het goed begrijp dan wil je van verschillende filmpjes een film maken met de bedoeling om van verschillende filmpje stukjes te kopiëren en dit samen voegen voor een film,volgens mij kan dat wel maar of dat met kopiëren gaat heb ik nog nooit geprobeerd.

Als ik van verschillende filmpjes een stuk wil hebben dan ga ik als volgt te werk,ik zet het stukje film op de tijdlijn en knip dit tot het stukje wat ik wil hebben en sleep dit van tijdlijn naar de mediapool,zo doe ik dat met alle filmpjes,daarna bestand en klik "nieuwe film" (of laad de film waar je dit in wil hebben en voeg het er tussen) en sleep dan de geknipte stukjes naar de tijdlijn tot een geheel nieuwe film, ik hoop dat je hier wat aan hebt .

Suc6 Frans S. user.gif
Rijk
Wat Frans voorstelt is natuurlijk prima, maar met copy/paste gaat het in VdL15 toch ook. Ik weet niet hoe jij copieert en plakt, Vermaak, maar als je het filmdeel selecteert (met de muis), dan met Ctrl C copieert en tenslotte met Ctrl V in de andere film plakt moet het toch werken.

groet,
Rijk
vermaak
QUOTE(FransS @ 28.02.2009 00:18:21) *
Hoi vermaak,

Als ik het goed begrijp dan wil je van verschillende filmpjes een film maken met de bedoeling om van verschillende filmpje stukjes te kopiëren en dit samen voegen voor een film,volgens mij kan dat wel maar of dat met kopiëren gaat heb ik nog nooit geprobeerd.

Als ik van verschillende filmpjes een stuk wil hebben dan ga ik als volgt te werk,ik zet het stukje film op de tijdlijn en knip dit tot het stukje wat ik wil hebben en sleep dit van tijdlijn naar de mediapool,zo doe ik dat met alle filmpjes,daarna bestand en klik "nieuwe film" (of laad de film waar je dit in wil hebben en voeg het er tussen) en sleep dan de geknipte stukjes naar de tijdlijn tot een geheel nieuwe film, ik hoop dat je hier wat aan hebt .

Suc6 Frans S. user.gif

Dat werkte ook in VDL2006Plus en 2008, maar wat ik ook doe, in VdL 15plus werkt het niet... Hij geeft elke keer de melding Klembord is leeg....
ik begrijp het ook niet...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.