Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Deluxe 15 Download Versie
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
qfp
Ik heb de download versie van Video Deluxe15, het lijkt of ik alleen op DVD kan branden en geen ISO bestanden.

Kan dat wel, zo ja hoe?
FransS
Hoi QFP,

Welkom op het forum.

Met VdLux 15 kun je alleen films op DVD branden en geen ISO file's bij mij weten kan je ISO file's branden met Nero en andere brand programma's.

VdLux 15 is een editer voor video maar geen brander in die zin wat jij er mee wil.

Grt Frans S. user.gif
nlfarmer11
QUOTE(qfp @ 23.02.2009 23:41:23) *
Ik heb de download versie van Video Deluxe15, het lijkt of ik alleen op DVD kan branden en geen ISO bestanden.

Kan dat wel, zo ja hoe?

Ik heb er geen ervaring mee, maar op blz. 15 van de handleiding VDL 15 Plus lees ik 'Diskproject als ISO-image opslaan'. Het moet dus wel kunnen (in de plus/premiumversie).
qfp
QUOTE(nlfarmer11 @ 25.02.2009 11:41:34) *
Ik heb er geen ervaring mee, maar op blz. 15 van de handleiding VDL 15 Plus lees ik 'Diskproject als ISO-image opslaan'. Het moet dus wel kunnen (in de plus/premiumversie).

Betekent bovenstaand, dat het in de download versie niet kan? Ik wil namelijk homevideo's met dvd menu op mijn mediaplayer in de woonkamer zetten, zonder eerst een dvd te branden. Als ik dus geen iso kan branden, is er een ander manier om een film inclusief menu structuur te exporteren.

Alvast bedankt.

nlfarmer11
QUOTE(qfp @ 26.02.2009 21:33:56) *
Betekent bovenstaand, dat het in de download versie niet kan? Ik wil namelijk homevideo's met dvd menu op mijn mediaplayer in de woonkamer zetten, zonder eerst een dvd te branden. Als ik dus geen iso kan branden, is er een ander manier om een film inclusief menu structuur te exporteren.

Alvast bedankt.

Allereerst een correctie voor meelezers. 'Diskproject als ISO opslaan' staat op de pagina's 25 en 117 (en niet 15).
Het is even zoeken maar ik heb de funktie gevonden onder Branden/Export/DVD dan onder ad 1 'brander' kiezen voor de Image recorder. Succes.

PS Ik gebruik voor het branden van diverse bestanden, het 1op1 copieëren van een disk ed. geen ander programma dan VDL15. Zie onder 'bestand' de functie CD/DVD copieëren
qfp
QUOTE(nlfarmer11 @ 28.02.2009 13:40:59) *
Allereerst een correctie voor meelezers. 'Diskproject als ISO opslaan' staat op de pagina's 25 en 117 (en niet 15).
Het is even zoeken maar ik heb de funktie gevonden onder Branden/Export/DVD dan onder ad 1 'brander' kiezen voor de Image recorder. Succes.
PS Ik gebruik voor het branden van diverse bestanden, het 1op1 copieëren van een disk ed. geen ander programma dan VDL15. Zie onder 'bestand' de functie CD/DVD copieëren

Lijkt erop dat dat bij de Download versie, of moet ik nog iets activeren. Zie ook bijgevoegd doc.

Hopelijk weet iemand iets.

landrover
De Image recorder is een extra stukje software, wat een brander simuleert. Als je die in het pull-down menu niet kunt vinden, zit hij gewoon niet in de downloadversie.
qfp
QUOTE(landrover @ 03.03.2009 15:46:49) *
De Image recorder is een extra stukje software, wat een brander simuleert. Als je die in het pull-down menu niet kunt vinden, zit hij gewoon niet in de downloadversie.

Daar was ik al bang voor, ga contact op nemen met Magix voor een upgrade.

Bedankt, ik wil het topic sluiten, maar hoe doe ik dat?
landrover
QUOTE(qfp @ 03.03.2009 21:34:40) *
Bedankt, ik wil het topic sluiten, maar hoe doe ik dat?

Dat hoeft niet. Topics kunnen alleen gesloten worden door een moderator en we doen dat alleen als er een goede reden voor is.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.