Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Deluxe 15 Download Versie
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
qfp
Ik heb de download versie van Video Deluxe15, het lijkt of ik alleen op DVD kan branden en geen ISO bestanden.

Kan dat wel, zo ja hoe?
FransS
Hoi QFP,

Welkom op het forum.

Met VdLux 15 kun je alleen films op DVD branden en geen ISO file's bij mij weten kan je ISO file's branden met Nero en andere brand programma's.

VdLux 15 is een editer voor video maar geen brander in die zin wat jij er mee wil.

Grt Frans S. user.gif
nlfarmer11
QUOTE(qfp @ 23.02.2009 23:41:23) *
Ik heb de download versie van Video Deluxe15, het lijkt of ik alleen op DVD kan branden en geen ISO bestanden.

Kan dat wel, zo ja hoe?

Ik heb er geen ervaring mee, maar op blz. 15 van de handleiding VDL 15 Plus lees ik 'Diskproject als ISO-image opslaan'. Het moet dus wel kunnen (in de plus/premiumversie).
qfp
QUOTE(nlfarmer11 @ 25.02.2009 11:41:34) *
Ik heb er geen ervaring mee, maar op blz. 15 van de handleiding VDL 15 Plus lees ik 'Diskproject als ISO-image opslaan'. Het moet dus wel kunnen (in de plus/premiumversie).

Betekent bovenstaand, dat het in de download versie niet kan? Ik wil namelijk homevideo's met dvd menu op mijn mediaplayer in de woonkamer zetten, zonder eerst een dvd te branden. Als ik dus geen iso kan branden, is er een ander manier om een film inclusief menu structuur te exporteren.

Alvast bedankt.

nlfarmer11
QUOTE(qfp @ 26.02.2009 21:33:56) *
Betekent bovenstaand, dat het in de download versie niet kan? Ik wil namelijk homevideo's met dvd menu op mijn mediaplayer in de woonkamer zetten, zonder eerst een dvd te branden. Als ik dus geen iso kan branden, is er een ander manier om een film inclusief menu structuur te exporteren.

Alvast bedankt.

Allereerst een correctie voor meelezers. 'Diskproject als ISO opslaan' staat op de pagina's 25 en 117 (en niet 15).