QUOTE(landrover @ 16.02.2009 12:19:24)

Hallo Tim,
Volgens mij is er bij de crash een stukje media corrupt geraakt. Dat zou verklaren waarom ook de backupversies van je project niet geopend kunnen worden. Als je weet om welke clip het gaat (vermoedelijk de clip die je op het moment van de crash aan het bewerken was) zou je die kunnen verplaatsen naar een andere lokatie. Vervolgens probeer je het montage- of een backupproject te openen. Bij de melding dat een bepaald bestand niet kan worden gevonden, moet je dan aangeven dat je wilt doorgaan. Zodra het project geopend is, verwijder je de verwijzingen naar de verloren clip en sla je het project op. Dan heb je in ieder geval weer een gezond project. Als je daarna het ontbrekende stuk opnieuw captured, kun je dat weer in je montage verwerken.
Als de corrupte clip oorspronkelijk van een DV-tape komt, zou je ook kunnen proberen om hem te batch-capturen. Dan kunnen de bestaande verwijzingen in de tijdlijn blijven bestaan en valt alles weer op zijn plaats zodra de media opnieuw binnengehaald zijn.
Hallo,
Helaas lukt het niet om de "meldingsvensters" (zoals ik in het screenshot laat zien) weg te krijgen. De tijdlijn is dus voor mij onbereikbaar. De bewuste clip kan ik dus ook niet verwijderen. Op de knop "doorgaan" klikken werkt ook niet.
De enige manier om uit die situatie kan komen is via ctrl-alt-del.
Of moet ik misschien even vaak op `doorgaan` klikken als er scenes in de tijdlijn Staan?
Zojuist weer aan de gang gegaan. Ik heb vóór het vastlopen gerommeld met de audio. Ik probeerde het geluidsspoor van één scene extern te bewerken. Ik heb toen een stukje van de curve geselecteerd en geprobeerd dat te exporteren. Ik weet niet meer als wat. Is het geluidsspoor MP3?
Nu blijkt het Audio spoor van het hele project nu gewoon leeg te zijn. Ook de bron-opnames op de harde schijf hebben ineens een volkomen leeg audio-spoor. Vandaar dat het project niet kan worden geladen. Volgens mij omdat de audiosporen ontbreken.
Enig idee wat er fout is gegaan en kan ik dat weer verwachten?
Is dit nog te herstellen of moet ik die delen helemaal opnieuw capturen en monteren?
De nog niet gebruikte sporen hebben gewoon nog hun audio-sporen!