Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mijn Cumputer Loopt Vast
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
drago
Hallo

kan iemand mij helpen.
Tijdens het encoden loopt mijn computer steeds vast.
Mijn geheugen is 512. Daar kan het als het goed is niet aan liggen.
Ik heb de nieuwste drivers ook geinstaleerd maar kom er niet uit.
Mischien weet iemand waar het aan kan liggen.
Mike
Deze FAQ's allemaal al doorgenomen? Zo ja, neem dan contact op (per e-mail) en verzoek een systeemanalyse
drago
kan het ook aan mijn audigy 2 kaart liggen. Die geeft namelijk ook conflicten met games. In de readme files staat vaakdat de hardware acceleratie nog niet helemaal in orde is met deze kaarten. Ik heb hun drivers ook geinstalleerd en het probleem blijft.
nixweiss.gif
Mike
Helaas wel, ik hoor helaas vaker klachten over de Audigy (trouwens heeft het bij de SBLive ook nogal een tijd geduurd voordat er behoorlijke drivers waren) sad.gif

Maar heb je al een systeemanalyse aangevraagd? Zo nee, zeker doen want wie weet kunnen we nog iets voor je vinden.
drago
zal ik doen. In ieder geval bedankt voor de info.
Mike
smile.gif
drago
eeeuuhhhh.... mischien ben ik een beetje dom maar ik kan de exacte versie niet vinden van magix. Bij opties staat geen:"over magix..." een beetje vreemd maar mischien doe ik iets verkeerd.
Mike
Als je het niet weet, vul maar wat in in het e-mailformulier zoals "weetniet" o.i.d. Zo streng zijn we nou ook weet niet wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.