Hoi Frans,
Ik importeer de originele originele m2ts beelden in Magic Video 15 Plus (HP Pentium Dual core, 2Gb) zonder deze te converteren. Op de preview monitor zien de beelden er goed uit, wel iets ongelijkmatig, maar dat komt doordat de processor het niet altijd kan bijhouden. Na het branden zie ik zowel via de media player als op TV hetzelfde effect. Het is het beste te beschrijven als het in een snel tempo vooruit en achteruit spelen van de film . Dus 5 beeldjes vooruit, 4 achteruit, 5 vooruit etc. Als je de film beeldje voor beeldje afspeelt zijn de individuele beelden haarscherp en in de goede volgorde. Wel zie je telkens dat elk volgend beeldje een stuk "doorschiet"
Ik heb op deze TV al heel wat DVD's afgespeeld en dit fenomeen nog nooit gezien. Omdat de preview in MvP wel goed is, neem ik aan dat het tijdens het branden ontstaat. Ik heb de laatste versie van de brandsoftware gedownload. Er lijkt iets verbetering, maar ook nu krijg je na een minuut hoofdpijn van het kijken, erg teleurstellend, want de beelden bekeken met de HD-Writer software van Panasonic die met de camera is meegeleverd zijn echt perfect!! (bekeken op dezelfde PC).
Ik heb ook zo'n beetje alle instellingen van de encoder geprobeerd, niets lijkt te helpen........
Mvg. Herman
PS. Inmiddels een klein test project aangemaakt met slechts één scene. DVD gebrand en met Media Player bekeken. Zelfde schokkerige effect maar.....
ik zie nu het effect dat ik al beschreef: beeldje vooruit en daarna beeldje achteruit. Beeldje vooruit en weer eentje achteruit. Nog niet op de DVD speler bekeken, maar dat is ongetwijfeld hetzelfde.
QUOTE (FransS @ 08.02.2009 00:32:01)

Hoi Hermanes,
Welkom op het forum.
Vertel eens wat over hoe je te werk gaat en met welke versie je werkt en als kan wat over je configuratie.
En of je de DVD op een FULL HD TV afspeelde ?
Wellicht weten hier ik en andere meer over te vertellen wat er dan mis kan zijn .
Grt.Frans S.