Glenn
15.01.2009 19:16:06
Hoi,
Omdat het bij Magix Support meer dan een week duurt voordat je antwoord krijgt probeer ik het eerst eens hier.
Ik heb al geruime tijd met Vdl15 het volgende probleem:
Wanneer er twee geluidssporen tegelijk lopen is het geluid tijdens de preview (maar ook bij de afmix) aan het tikken/hakkelen. Wanneer ik één van de twee sporen mute heb ik nergens last van. Het gebeurd dus alleen wanneer er twee tegelijk lopen. Het gebeurd ook wanneer ik als tweede spoor een muziekje heb.
Hoe kan ik dit fixen? M'n Vdl15 is up2date.
Bijgevoegd de sporen en de eindmix.
Duiker
15.01.2009 21:00:27
Kun je wat vertellen over de configuratie van je pc.
en lopen er tijdens het werken met vdl en bij het afmixen
ook nog andere programma's?
Sander
Glenn
16.01.2009 10:40:24
Dat kan ik:
Windows Vista Business
4GB intern geheugen
200GB 7200 rpm harde schijf
Intel Core 2 Duo P8400 2,26Ghz
ATI Mobility Radeon HD 3400 series
Tijdens het afmixen lopen er geen andere programma's, ik laat de pc dan ook altijd met rust.
landrover
18.01.2009 11:38:55
Hallo Glenn,
afgaande op het fragment zou ik zeggen dat er een probleem is met de audio sample-rate. Als de settings in het project verschillen van de samplerate van de ruwe bestanden, zou ik mij kunnen voorstellen dat er bij realtime-conversie van de samplerate problemen kunnen ontstaan.
Controleer eerst de diverse instellingen en pas de projectinstellingen zonodig aan aan de samplerate van de ruwe clips. Voor DV-compressie zijn 32 KHz, 44.1 KHz en 48KHz toegestaan en met 3 varianten is de kans reëel dat opnames en project niet met elkaar overeenkomen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.