Hallo,
Ik gebruik al Video de luxe 2006 op mijn Windows XP-PC en heb nu Video de luxe 15 premium aangeschaft op mijn Windows Vista PC, omdat ik met deze versie ook opnames van mijn beeldscherm kan maken en zo video-tutorials kan maken voor mijn webdesign-bedrijfje.
Ik heb netjes alles geïnstalleerd en dat ging prima. Daarna wilde ik vol enthousiasme beginnen met een opname te maken van mijn beeldscherm. Daarop wil ik via een firefox browser mijn website-backend openen en in deze backend laten zien hoe hiermee gewerkt kan worden.
Ik heb gekozen voor OPNAME, Opname-bron BEELDSCHERM, dan krijg ik keurig een instructie en vervolgens krijg ik de mededeling, dat er geen verbinding kan worden gemaakt met het geselecteerde apparaat. Nou, dat is leuk dan, want zo kom ik dus niet veel verder en kan ik niet doen waarvoor ik dit pakket o.a. heb aangeschaft.
Ik had ook niet verwacht dat alles in een keer zou werken, want dat zou een unicum zijn. Er zal wel ergens iets ingesteld moeten worden, maar kan niet vinden wat.
Kan iemand mij een stapje verder helpen.
Alvast heel hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Felix Victor