Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Youtube Optie Mist
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
John Hessing
Hoi,

Inmiddels ben ik van de trial version af en heb ik een officiele versie van Video Deluxe 15 in gebruik.

Ik zie in de handleiding dat je rechtstreeks vanuit het pakket naar YouTube kunt uploaden. Er staat letterlijk: De YouTube-upload vindt u in het menu "Bestand" > "Internet" > "YouTube". Helaas blijkt dit niet het geval te zijn. Hoe kan dat?
plemmens
Dan is er waarschijnlijk wat mis gegaan zijn bij installatie.
Of misschien is je download niet correct verlopen.
Bij mij staat de YouTube upload wel degelijk onder Bestand/Internet/YouTube.
Duiker
Bij mij staat de youtube optie er ook niet op.
vdl15+ cd versie.

Sander
GerardR
Ik heb het op YouTube plaatsen van een filmpje nog niet gedaan, maar naar aanleiding van dit topic heb ik nagegaan hoe dit bij VDL 15 Plus (bij mij dus) werkt.
De toegang tot de YouTube optie is via Bestand/Internet/Filmpjes en dan kiezen voor Actuele films als video uploaden. Bij de vraag om email adres en wachtwoord antwoorden met Annuleren. In het scherm met "Beschrijf uw video" kun je nu bij Community kiezen voor YouTube. De rest heb ik niet getest.

Gerard
Rijk
QUOTE(GerardR @ 04.01.2009 16:49:06) *
Ik heb het op YouTube plaatsen van een filmpje nog niet gedaan, maar naar aanleiding van dit topic heb ik nagegaan hoe dit bij VDL 15 Plus (bij mij dus) werkt.
De toegang tot de YouTube optie is via Bestand/Internet/Filmpjes en dan kiezen voor Actuele films als video uploaden. Bij de vraag om email adres en wachtwoord antwoorden met Annuleren. In het scherm met "Beschrijf uw video" kun je nu bij Community kiezen voor YouTube. De rest heb ik niet getest.

Gerard

Ik begin te vermoeden dat het:
- in de Plus versie net even anders moet dan in de Premium versie (in de Plus dus zoals Gerard het beschrijft).
- dit in de handleiding wellicht niet duidelijk wordt vermeld

Misschien kan John nog even bevestigen welke versie hij heeft?

groet,
Rijk
Duiker
QUOTE(GerardR @ 04.01.2009 16:49:06) *

Gerard

Deze methode blijkt bij mij ook te werken,
Bedankt gerard

sander
John Hessing
QUOTE(Duiker @ 04.01.2009 17:53:33) *
Deze methode blijkt bij mij ook te werken,
Bedankt gerard

sander

Hallo allemaal,

De optie staat er inmiddels wel. De vermoedelijke reden is het feit dat ik een update heb gedownload en uitgevoerd, kan dat het zijn?

Anyway, nu heb ik de optie welliswaar, maar het werkt niet. Op het moment dat VDL contact gaat zoeken (en ja hoor, ik heb echt de juiste combi van username en password ingevoerd) dan krijg ik een foutmelding waarbij wordt gesteld dat er mogelijk geen internetverbinding is (maar die is er wel, heb ik gecontroleerd).

Ik heb overigens gewoon de basis versie, geen plus of premium of zo.. Maar dit is volgens de handleiding niet een functie die alleen in uitgebreidere versies werkt. Het zou dus moeten werken lijkt me.
John Hessing
QUOTE(John Hessing @ 04.01.2009 19:36:50) *
Hallo allemaal,

De optie staat er inmiddels wel. De vermoedelijke reden is het feit dat ik een update heb gedownload en uitgevoerd, kan dat het zijn?

Anyway, nu heb ik de optie welliswaar, maar het werkt niet. Op het moment dat VDL contact gaat zoeken (en ja hoor, ik heb echt de juiste combi van username en password ingevoerd) dan krijg ik een foutmelding waarbij wordt gesteld dat er mogelijk geen internetverbinding is (maar die is er wel, heb ik gecontroleerd).

Ik heb overigens gewoon de basis versie, geen plus of premium of zo.. Maar dit is volgens de handleiding niet een functie die alleen in uitgebreidere versies werkt. Het zou dus moeten werken lijkt me.

Ben ik weer, deze keer met goed nieuws!

Doordat ik inmiddels toch ging twijfelen aan de juistheid van mijn wachtwoord (onterecht trouwens) heb ik op de link "wachtwood vergeten" geklikt en toen zag ik dat ik helemaal niet met YouTube, maar met filmpjes.nl van doen had!!! ??? Toen begreep ik het relaas van Gerard ook pas eigenlijk. Als je het betreffende dialoog negeert dan kom je in een volgend dialoog waar alweer filmpjes.nl de boventoon voert (maar nu is het in ieder geval zichtbaar!) en moet je kiezen voor YouTube en dan doet ie het dus pas...

Blijft toch raar dat je in het begin voor YouTube hebt gekozen in het menu en dat je dan via een truckendoos moet omzeilen dat ie eigenlijk stiekem naar filmpjes.nl gaat. Wie dat bedacht heeft... !!! ;-(
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.