Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vastlopen Bij Importeren Film
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
websmoker
hallo

Sinds vandaag lopen alle importeeerfuncties vast.
XP windows, vdl de luxe plus
Ik open programma en start opame zoals altijd.
Videobeeldje/preview liep 1.2 minuut mee en brak plotseling af.
Ook met andere camera werkt het niet meer.
Heb geheel opnieuw geinstalleerd, maar ook geen suc6
Iemand enig idee of windows een update heeft die alles laat hangen?

gr
Karel
Rijk
Hallo Karel,

Welkom op het forum.

Zou er iets met de Fire Wire kabel kunnen zijn?

groet,
Rijk
websmoker
ik heb naar de kabel gekeken. Deze is nieuw, maar ik heb geen idee hoe dat te controleren is.
in hardware zie ik ook gewen uitroepteken,
websmoker
ik heb inmiddels alle Magix onderdelen er af gehaald, pc schoon en register. Daarna opnieuw weer geinstalleerd. Werkt nog steeds niet.
Iemand een idee?
landrover
Jakkes. Klinkt als kapotte hardware, vermoedelijk geheugenreepjes. Als er meerdere geheugenreepjes in de PC zitten, kun je dat testen door ze om en om te verwijderen en te kijken of de problemen dan opgelost zijn.
Het kan natuurlijk ook de zijn dat de harde schijf waar je naartoe schrijft vol is. Of beschadigd.
websmoker
ik heb nu de vaste schijven allemaal vernieuwd...gaat al een stuk beter.
De versies 6 en 8+ lopen nu niet vast. Wel een hoop werk geweest om alles weer opnieuw op te bouwen...maar ja...hoort er bij.
Inmiddels ook versie VDL 15 er op gezet.
Dat was een zware teleurstelling.
Niet omdat de software niet werkt, maar omdat er weinig nieuws onder de zon is....en men zonodig alles van zijn vaste plek moest halen.
Frustrerend...lijkt net of je opnieuw moet leren lopen.
Aan de develloperes van Magix: Had het allemaal zo gelaten en alleen uitbreidingen toegevoegd IN of AAn het bestaande..dit werkt voor geen meter. Erg jammer. Volgende keer zal ik me 10 keer bedenken om tot aanschaf over te gaan.

Bedankt voor de reacties
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.