Hallo mensen
Als ik mijn Video de Luxe versie 15.0 online wil actualiseren (via menu help, maar zojuist ook via een berichtje dat het 30 dagen geleden is, dat er gecontroleerd is op updates) krijg ik de melding:
"Bij het gebruik van de Microsoft XML-functies is een fout opgetreden. Supportinformatie MagixOFA, v 2.3.33.33, 0x80004005, xmlhelper cpp, 509"
Als ik ondanks het advies van mijn moeder op OK klik (advies: nooit oke zeggen als je iets niet begrijpt), dan kom ik tóch in een schermpje met daarin een serienummer, mijn e-mailadres, een vraag: bent u al bij Magix geregistreerd? Het antwoord luidt "Ja", maar er is geen knop om "ja" te knikken, eh.. klikken.
Er is ook een knop "Direct online registratie", maar als ik daarop klik verschijnt direct (volgens mij dus niet van de Magix-server, dat zou meer tijd kosten) de mededeling "Online registratie mislukt, probeer het later opnieuw of neem contact op met Magix support".
Ik ben al geregistreerd (in het help-menu is de optie grijs).
Als ik direct via de Magix-site de patch voor VdL 15 Plus wil downloaden beland ik in een schermpje met daarin de opdracht om de getoonde code in te typen en daarbij te letten op hoofd- en kleine letters. Ik zie echter helemaal geen code. Als ik toch op downloaden klik krijg ik de boodschap dat de code niet juist is.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Antoon Smulders