Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Online Actualiseren Werkt Niet
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Antoon
Hallo mensen

Als ik mijn Video de Luxe versie 15.0 online wil actualiseren (via menu help, maar zojuist ook via een berichtje dat het 30 dagen geleden is, dat er gecontroleerd is op updates) krijg ik de melding:
"Bij het gebruik van de Microsoft XML-functies is een fout opgetreden. Supportinformatie MagixOFA, v 2.3.33.33, 0x80004005, xmlhelper cpp, 509"
Als ik ondanks het advies van mijn moeder op OK klik (advies: nooit oke zeggen als je iets niet begrijpt), dan kom ik tóch in een schermpje met daarin een serienummer, mijn e-mailadres, een vraag: bent u al bij Magix geregistreerd? Het antwoord luidt "Ja", maar er is geen knop om "ja" te knikken, eh.. klikken.
Er is ook een knop "Direct online registratie", maar als ik daarop klik verschijnt direct (volgens mij dus niet van de Magix-server, dat zou meer tijd kosten) de mededeling "Online registratie mislukt, probeer het later opnieuw of neem contact op met Magix support".

Ik ben al geregistreerd (in het help-menu is de optie grijs).

Als ik direct via de Magix-site de patch voor VdL 15 Plus wil downloaden beland ik in een schermpje met daarin de opdracht om de getoonde code in te typen en daarbij te letten op hoofd- en kleine letters. Ik zie echter helemaal geen code. Als ik toch op downloaden klik krijg ik de boodschap dat de code niet juist is.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt,

Antoon Smulders
Antoon
Oh ja: Windows XP-Home SP3, Medioncomputer AMD-Athlon 64, 1 Gb en de Windows firewall uitzetten helpt niet

Antoon
Antoon
Hallo mensen,

De download rechtstreeks van de Magix-server is me intussen gelukt. Toen ik héééééél goed keek, zag ik plotseling toch héééél vaag een paar cijfertjes op het scherm staan in een héééél lichtgrijs kleurtje tegen een witte achtergrond. Is er iets mis met mijn beeldscherm? Of moet ik naar de oogarts?
Vanuit het programma actualiseren geeft nog steeds dezelfde foutmelding(en). Hebben jullie die ook?

Groeten
Antoon
FransS
Hoi Antoon,

Heb je al eens overwogen om V.d.Lux nog eens te installeren?
Ja het kan aan het scherm of je ogen liggen maar ik krijg meer het idee dat het programma niet goed is geinstalleerd.

Grt.Frans S. user.gif
Antoon
QUOTE(FransS @ 20.12.2008 19:40:55) *
Hoi Antoon,

Ja het kan aan het scherm of je ogen liggen maar ik krijg meer het idee dat het programma niet goed is geinstalleerd.

Grt.Frans S. user.gif

Nou Frans...
Als ik rechtstreeks naar de server van Magix ga doe ik dat via Internet Explorer versie 7.0
VdL heb ik dan helemaal niet gestart. Ik zie dan het scherm zoals in de bijlage getoond. Maar misschien vertekent dat: hier is de directe link:
http://download.magix.net/video_deluxe_15_..._nl.exe?lang=NL

Zijn jouw ogen/is jouw beeldscherm beter?

Misschien is herinstallatie wel een oplossing voor het direct vanuit het programma actualiseren. Zal er van de week eens naar kijken.

Groeten en (off topic) Zalig kerstmis

Antoon
FransS
QUOTE(Antoon @ 21.12.2008 12:36:22) *
Nou Frans...

Antoon

Hoi Antoon,

Ik denk het wel want ik zie wel degelijk wat er staat "738965 " als jij dat niet kunt zien of althans niet voldoende mankkeert er ergens iet dat niet goed is.

Grt. Frans S. user.gif
Antoon
Hoi Frans,

Ik zag het dus ook wel, uiteindelijk, maar niet duidelijk. Zal morgen op mijn werk eens kijken. Misschien iets met mijn videokaart, want die is pas vervangen.
Blijft natuurlijk nog de actualisering via het menu..
Groeten
Antoon
FransS
Hoi Antoon,

Aan de VGA-kaart zal het niet liggen die is voldoende,het enigen wat het kan zijn is dat V.d.Lux niet zo goed kan omgaan met AMD en 64 bit omdat het eigenlijk gemaakt is voor 32 bite anders heb ik hier geen verklaring voor.
Heb je de goede drivers voor je VGA kaart? Je kunt eens kijken bij Nvidia of daar een betere is als die bij de kaart zit.
Grt.Frans S.user.gif
Antoon
QUOTE(FransS @ 21.12.2008 19:28:22) *
Hoi Antoon,

Aan de VGA-kaart zal het niet liggen die is voldoende,het enigen wat het kan zijn is dat V.d.Lux niet zo goed kan omgaan met AMD en 64 bit omdat het eigenlijk gemaakt is voor 32 bite anders heb ik hier geen verklaring voor.

VdL is helemaal niet gestart als ik via IE 7.0 de patch wil downloaden. Dus daar kan het slechte, nauwelijks leesbare, ja nauwelijks zichtbare beeld niet aan liggen. Dat VdL niet goed daarmee om kan gaan zou hoogstens kunnen verklaren waarom het niet via het menu van VdL werkt.

Heb je de goede drivers voor je VGA kaart? Je kunt eens kijken bij Nvidia of daar een betere is als die bij de kaart zit.
Grt.Frans S.user.gif

Zojuist de drivers geüpdatet. Maakt niks uit voor de leesbaarheid. En natuurlijk ook niet voor de fout met Microsoft XML-functies als ik online actualiseren via het help-menu kies.

Groeten

Antoon
Duiker
QUOTE(Antoon @ 21.12.2008 12:36:22) *
Nou Frans...
Als ik rechtstreeks naar de server van Magix ga doe ik dat via Internet Explorer versie 7.0
VdL heb ik dan helemaal niet gestart. Ik zie dan het scherm zoals in de bijlage getoond. Maar misschien vertekent dat: hier is de directe link:
http://download.magix.net/video_deluxe_15_..._nl.exe?lang=NL

Misschien is herinstallatie wel een oplossing voor het direct vanuit het programma actualiseren. Zal er van de week eens naar kijken.

Groeten en (off topic) Zalig kerstmis

Antoon

Ik zie de letters zo duidelijk als wat.
al eens geprobeerd om je beeldscherm te resetten of de brightness / contrast bij te stellen?
(met de knopjes op je monitor)

Sander
Antoon
QUOTE(Duiker @ 21.12.2008 22:58:02) *
Ik zie de letters zo duidelijk als wat.

Sander

Hallo Sander,

Ik zie ze hier op mijn werk gelukkig ook. (Heb last van glaucoom. maar zo erg was het toch nog niet rolleyes.gif ).
Heb inderdaad al geprobeerd de helderheid en het contrast te verbeteren, maar dat leverde niet veel op. Ik zal in de kerstvakantie eens een oude monitor van de zolder halen.

Dit is dus géén Magix-probleem, maar die online actualisering via het menu wél.

Groeten
Antoon
FransS
Hoi Antoon,

Wat "online actualisering "betreft heb ik het weekend alweer een ervaring rijker geworden ,want wat is het geval .

Heb V.d.Lux 2008 Plus voor de zoveelste keer op een nieuwe computer geinstalleerd en wat gebeurd er bij de online actualisering,krijg ik een melding U bent al aan de limit en verder sluit het af.
Dus zit er een limit op het online actualiserings gebeuren dit is waarschijnlijk bij jou niet het geval neem ik aan .

Nu weet ik niet hoeveel keren je dit kan doen maar daar ga ik magix wel over aan spreken of andrs weet bij toeval hier op het forum dit wel.

Groet Frans S. user.gif
Antoon
QUOTE(FransS @ 22.12.2008 17:27:06) *
Heb V.d.Lux 2008 Plus voor de zoveelste keer op een nieuwe computer geinstalleerd en wat gebeurd er bij de online actualisering,krijg ik een melding U bent al aan de limit en verder sluit het af.
Dus zit er een limit op het online actualiserings gebeuren

Hallo Frans

Ben bang dat je actualisering verwart met activering. Actualiseren is updaten.

Groeten
Antoon
FransS
QUOTE(Antoon @ 22.12.2008 18:17:30) *
Hallo Frans

Ben bang dat je actualisering verwart met activering. Actualiseren is updaten.

Groeten
Antoon

Hoi Antoon,

Ja Je hebt helemaal gelijk ik ben abuis.

Grt.Frans S. user.gif
Rijk
QUOTE(FransS @ 22.12.2008 21:16:28) *
Hoi Antoon,

Ja Je hebt helemaal gelijk ik ben abuis.

Grt.Frans S. user.gif

kan gebeuren op je ouwe dag fettgrins.gif
Antoon
QUOTE(FransS @ 20.12.2008 19:40:55) *
Grt.Frans S. user.gif

Heb het intussen opnieuw geïnstalleerd en het werkt nu wel.

Groeten
Antoon
FransS
Toch maar goed dat wij advies kunnen geven .

Grt Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.