Ik ben al geruime tijd bezig om een probleem in Magix Video Deluxe 2008 op te lossen, maar het wil maar niet lukken. Magix heeft ook geen echte oplossing waar ik wat aan heb.
Als ik een mpeg2 opname vanuit de mediapool afspeel dan ziet deze er goed uit. Sleep ik deze opname echter naar de tijdlijn, dan zijn altijd de laatste beelden zwart. Probleem is gedeeltelijk te omzeilen door met de rechtermuisknop op een video object in de tijdlijn te klikken en dan te kiezen voor frametable opnieuw aanmaken. Als je de film afspeelt, ziet deze er wel goed uit, maar op de tijdlijn zie je nog steeds zwarte beelden. Als ik de tijdlijn oprek dan zie je aan het eind zwarte beelden.
Wat me ook opgevallen is dat als ik de opname naar de tijdlijn sleep deze er de eerste paar seconden goed uitziet zonder zwarte beelden. Even later zie je zwarte beelden verschijnen. Het lijkt er dus op dat de mpeg2 opname geconverteerd wordt als je deze naar de tijdlijn sleept. Wellicht gaat hier iets fout? Naast Video Deluxe 2008 heb ik ook Films & Foto's voor onderweg 2. Dit programma heeft hetzelfde probleem. Zwarte beelden is in dit programma niet te omzeilen omdat je niet de mogelijkheid hebt te kiezen voor frametable opnieuw aanmaken. Heb dus niks aan dit programma.
Waar kan dit nou aan liggen? Ligt het aan Magix of zit het hem toch in mijn pc?
Ik heb een PC met AMD Dual Core CPU Athlon X2 64, 3 Giga byte geheugen en een Asus Extreme Silencer Nvidia 6600GT videokaart. Moederbord is van MSI. Heb via internet de laatste drivers gedownload en geinstalleerd.
Wie kan mij hiermee helpen? Dit moet toch op te lossen zijn????