Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Beeldgrootte En Positie
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
JoostJ
Tot en met VdL 2008 bestond de mogelijkheid beeldgrootte en positie te regelen, o.m. om een gedeelte van de beeldweergave weg te snijden ,
Hoe moet dat in VdL 15. Ik kan het niet vinden. De uitsnede-opties voldoen hiervoor niet best.
Is de mogeijkheid gewoon komen te vervallen, of is deze ergens in een ander mune verborgen?
Met vriendelijke groet, JoostJ
Rijk
Hallo Joost,

Die zitten onder het tabblad Effecten/Bewegingseffecten en dan Positie/Grootte.
Om de preview monitor verschijnt nu een gestippeld kader. Met de muis kun je dat verkleinen en/of verplaatsen.

groet,
Rijk
jacky
ik denk dat dat wat je zoekt onder venster, mediapool is, f drukken en dan komt het tevoorschijn je kunt dan kiezen over 4 items
onder effecten staat beeldgroote en compositie onder de noemer bewegingseffecten
groetje jacky
JoostJ
QUOTE(jacky @ 17.12.2008 20:03:25) *
ik denk dat dat wat je zoekt onder venster, mediapool is, f drukken en dan komt het tevoorschijn je kunt dan kiezen over 4 items
onder effecten staat beeldgroote en compositie onder de noemer bewegingseffecten
groetje jacky

Hallo Jacky en Rijk,
Bedankt voor de info. Dat is precies wat ik zocht. Ik moet echter bekennen dat ik functie in VdL 2008 wat handiger in gebruik vindt. Ook ben ik niet erg onder de indruk van de documentatie hierover (die ik nu gevonden heb).
Mijn uitsnede is echter gelukt.
Met vriendelijke groet, JoostJ
Rijk
QUOTE(JoostJ @ 18.12.2008 15:08:30) *
Ik moet echter bekennen dat ik functie in VdL 2008 wat handiger in gebruik vindt.

Dat vind ik ook.

groet,
Rijk
FransS
Ik vind het hele effecten gedoe een tovernaarij .Naar mijn inziens hadden ze het beter kunnen laten zoals het was maar we wennen er wle aan tot de volgende versie toch !!
Het houd je wel scherp en je hersennen krijgen weer een oppepper.
Dan Wens ik alle forum fanaten nog heel fijne kerstdagen en een gezond 2009 toe.
Groet Frans S . user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.