Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Appcrash Bij Animatie Menu
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
klavertje
Wie heeft de oplossing?
Ik gebruik VDL15 Plus. Als ik een dvd wil branden met een film inclusief geanimeerd menu, dan stopt VDL 15 na stap 7 van 8 er mee, en krijg ik de volgende melding:

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: Videodeluxe.exe
Versie van toepassing: 8.0.2.5
Tijdstempel van toepassing: 48edfb76
Naam van foutmodule: StackHash_28a6
Versie van foutmodule: 6.0.6001.18000
Tijdstempel van foutmodule: 4791a7a6
Uitzonderingscode: c0000374
Uitzonderingsmarge: 000b015d
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 28a6
Aanvullende informatie 2: 9393b0a9e749ea1162c8fc69cacd52a8
Aanvullende informatie 3: 3810
Aanvullende informatie 4: fedaff1f3b8dba25ae7bada5f7124cb1

Maak ik een dvd met een statisch menu, GEEN probleem.
Het zit hem dus in het maken van het geanimeerde menu. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
landrover
Is het 1 keer gebeurd of gebeurt het bij iedere nieuwe poging? Heb je al gekeken wat er gebeurt als je een ander geanimeerd template gebruikt?
Het kan aan van alles liggen, b.v. aan het frame van de film wat je gebruikt in het menu. Kies je een ander frame, dan is het plotseling wel goed...
Verder is het het proberen waard om alle aangemaakte onderdelen van het DVD-image weg te gooien, zodat je het hele menu opnieuw moet renderen. Ook dat kan verrassend goede resultaten hebben.
klavertje
QUOTE(landrover @ 15.12.2008 15:34:42) *
Is het 1 keer gebeurd of gebeurt het bij iedere nieuwe poging? Heb je al gekeken wat er gebeurt als je een ander geanimeerd template gebruikt?
Het kan aan van alles liggen, b.v. aan het frame van de film wat je gebruikt in het menu. Kies je een ander frame, dan is het plotseling wel goed...
Verder is het het proberen waard om alle aangemaakte onderdelen van het DVD-image weg te gooien, zodat je het hele menu opnieuw moet renderen. Ook dat kan verrassend goede resultaten hebben.

Hallo landrover, inderdaad kan het opnieuw renderen verassende resultaten hebben, alleen in dit geval ook een appcrash.
Een ander geanimeerd template: zelfde resultaat.
Statisch menu: geen probleem.
Maar ik denk dat ik het probleem al gevonden heb. Als de film die uiteindelijk op dvd moet komen bestaat uit meerdere filmbestanden, en dat was bij mij het geval, dan verslikt VDL15 zich met he menu maken.
Ik had een film gemonteerd en ineens, en dat was niet meer terug te draaien, was de film in twee delen geknipt, wat alleen zichtbaar was in de "dia tijdlijn"en in het menuvoorbeeld, waar duidelijk twee films stonden.
Met het maken van het menu ging het fout. Een test met een film bestaande uit 1 filmdeel, geen probleem.
Nu moet ik er nog achter zien te komen waarom mijn film die al gemonteerd was, met als basis een avi bestand, ineens volgens VDL15 uit twee delen bestond.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.