Wie o wie kan me vertellen waar onze goede vriend, de keyframe animatie is gebleven in vdl 15. Ik vind hem nergens terug, en ook in de helpfunktie kan ik niets vinden.
Sander
Rijk
09.12.2008 17:48:20
Hoi Sander,
Die zit nu onder Video-effecten en werkt ook anders dan voorheen.
In de Help functie staat het in het hoofdstuk: Objecten animeren. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe het precies werkt.
groet, Rijk
FransS
09.12.2008 18:11:07
QUOTE(Duiker @ 09.12.2008 16:40:35)
Wie o wie kan me vertellen waar onze goede vriend, de keyframe animatie is gebleven in vdl 15. Ik vind hem nergens terug, en ook in de helpfunktie kan ik niets vinden.
Sander
Foei Sander voor zo'n Crack als jij had je dat toch al lang moeten weten ,ha,ha,ha,
Grt.Frans S.
Duiker
09.12.2008 18:29:09
Ik heb in de effecten gekeken, maar kom daar geen keyframe tegen. Wel mogelijkheden om te vervormen, zoomen, pannen etc. etc. maar niet de animatie te maken zoals voorheen.
Maar dankzij de tip van Rijk heb ik het toch gevonden. Werkt iets anders dan voorheen, maar met at stoeien kom ik we wel uit eerst het menu tevoorschijn toveren (1) dan in het effectenscherm de betreffende effecten toepassen en dan met (2) bewerken.
zie bijlage
Sander
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.