QUOTE (FransS @ 09.12.2008 23:14:34)

Hoi Rijk ,
Win. Vista Home Premium werkt wel perfect vind ik.en er zijn natuurlijk altijd verrassingen bij een nieuwe versie maar daar kan ik mee werken,het is toch een aanrader want de andere computers die ik heb staan zijn wel een stuk trager.
Groet Frans S.

Intussen heb ik ook dat snoertje voor het verbinden van hoofdtelefoon-uitgang en microfoon-ingang gekocht en aangesloten, de microfoon geactiveerd, maar: nog altijd een beeldscherm-opname zonder geluid! Overigens ben ook ik tevreden met Vista, dat veel sneller is dan mijn oude, 'vervuilde' XP. Ik weet niet of Magix zijn programma hierop wel heeft getest. Intussen heb ik wel een update van Video Deluxe 15 van ze gekregen, maar die lost het probleem niet op.
Een ander Magix-probleem is, dat de geleverde DVD's maar met de grootste moeite en na veel pogingen te installeren zijn (ik heb al een nieuwe bij de winkel gehaald, maar dat hielp niet). En dít probleem geldt voor zowel Vista als XP, want op mijn laptop doen ze het niet beter. Film op DVD7 vraagt daar nota bene om het installeren van Service Pack 2, dat er al eeuwen op zit.
GROETEN AAN ALLEN, Pim.
PS. Ik kreeg in tussen twee foutmeldingen waar ik niets mee weet aan te vangen (er staat geen lijst van zulke meldingen in de documentatie - een ernstig tekort!). Ik had zoals gezegd de kopt.-uitgang op de mic-uitgang aangesloten (ditmaal achteraan de computer, wat nog weleens anders kan werken), nam van beeldscherm op en zag toen ik in Video Deluxe afspeelde: 'Kan wave-header niet voorbereiden'. Toen ik dat wegklikte, verscheen er: 'Failed to waveOutWrite!'. Moet ik hiermee naar Magix, of weten jullie er raad mee?